printlogo


کد خبر: 161229تاریخ: 1395/5/10 00:00
کوتاه و گویا

 سیدحسین حسینی‌نژاد، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری مسافربرهای شخصی در خیابان‌های اطراف پایانه غرب، گفت: طرح جمع‌آوری مسافربرهای شخصی که به‌شکل غیرقانونی اقدام به جذب مسافر می‌کردند، با همکاری مدیران حوزه حمل‌ونقل مسافر و کلانتری 209 پایانه غرب با موفقیت اجرا شد.
 
 رضا رحمانی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران از تخصیص 79 میلیارد و 485 میلیون ریال برای حل مشکل مسکن مددجویان مورد حمایت این نهاد در سال ۹۵ خبر داد. 
 همزمان با سالروز عملیات مرصاد، نمایشگاه پوستر «منافقین و ترور» در گالری فکه باغ‌موزه دفاع‌مقدس برپا شده و تا 20 شهریورماه ادامه دارد.
 
 نخستین فستیوال موسیقى بارانا، با 7 اجرا با حضور هنرمندان نامدار ایرانی و بین‌المللی موسیقى، از 20 تا 29 مردادماه در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک و همچنین حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه برگزار می‌شود.
 
 علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از روند تکمیل پروژه مسجد 72 تن میدان آزادی با تاکید بر اینکه در ساخت این مسجد حریم برج آزادی رعایت شده است، گفت: با توجه به تامین اعتبارات، امیدواریم هرچه سریع‌تر مراحل تکمیل این پروژه نهایی شده و ظرف چند ماه آینده شاهد اقامه نخستین نماز در این مسجد باشیم.
 
 جواد میرزا قلی، شهردار منطقه 16 با اشاره به همایش 230 سالگی پایتخت اظهار داشت: همایش  «طهران 230» با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، هویتی  و تاریخی پایتخت به علاقه‌مندان با همکاری شهرداری مناطق پهنه مرکزی، سیزدهم  مردادماه برگزار می‌شود.
 
 محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از بازطراحی و راه‌اندازی تصفیه‌خانه میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری تهران خبر داد.
 
 سید امیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در نشست هم‌اندیشی هلال‌احمر و سازمان نظام پرستاری با تاکید بر تشکیل کارگروه مشترک نظام پرستاری با هلال‌احمر، بیان داشت: در این کارگروه مشترک علاوه بر بررسی زمینه‌های همکاری 2 سازمان، ارزیابی نقاط قوت و ضعف طرح سلامت‌یار و لحاظ موارد مدنظر سازمان نظام پرستاری در این طرح صورت خواهد گرفت. 
 

Page Generated in 0/0068 sec