printlogo


کد خبر: 161243تاریخ: 1395/5/10 00:00
رویدادها

خاکسپاری «بیچاره» در سکوت خبری!
 
سرانجام پس از مدت‌ها پیکر اصغر بیچاره، پیشکسوت سینما و عکاسی به ایران منتقل شد و در قطعه هنرمندان در بهشت زهرا(س) در سکوت خبری به خاک سپرده شد. به گزارش ایسنا، به گفته تورج ژوله - فرزند این هنرمند - پیکر این هنرمند روز سه‌شنبه (پنجم مردادماه) به ایران منتقل و صبح پنجشنبه (هفتم مردادماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. اصغر بیچاره، قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران، ۲۲ خردادماه پس از تحمل یک دورن بیماری بر اثر عوارض ناشی ‌از سرطان حنجره در آمریکا درگذشت.
 
عدم ارتباط کانال تلگرامی «سینما» با روزنامه جیرانی
 
فریدون جیرانی و سیدحسین وخشوری، مدیر مسؤول و سردبیر روزنامه «سینما» با ارسال پیامی به سایت «کافه سینما»، هرگونه ارتباط روزنامه تحت اداره‌‌شان با کانال تلگرامی «سینما» را تکذیب کردند. در این پیام آمده است: «آنچه در فضای مجازی در اینستاگرام و تلگرام با عنوان سینما به خبررسانی و تحلیل خبرها مشغول است، هیچ ربطی به روزنامه تعطیل شده سینما و گردانندگان اصلی آن ندارد».
 
ساخت «۴۰ مروارید» برای شهدای غواص
 
ابراهیم اصغری با اشاره به اینکه «بهشت از جنوب شرقی» شهریورماه جلوی دوربین می‌رود، اعلام کرد فیلمبرداری 
«۴۰ مروارید» درباره شهدای غواص از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود. به گزارش مهر، ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما در این‌باره گفت: پیش تولید «۴۰ مروارید» به کارگردانی هادی حاجتمند آغاز شده است و در تلاش هستیم این فیلم را 
۱۵ مرداد ماه در شهرک دفاع‌مقدس جلوی دوربین ببریم. وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه این فیلم نیازمند طراحی لوکیشن‌های خاص است در حال حاضر بخشی از دکورهای مورد نظر در شهرک دفاع‌مقدس در حال ساخت است که بلافاصله بعد از پایان ساخت آنها فیلمبرداری آغاز می‌شود. این تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه «۴۰ مروارید» با موضوع شهدای غواص جلوی دوربین می‌رود، تاکید کرد: نزدیک به 3 سال روی این فیلمنامه که بیشتر روی شهیدان غواص استان خراسان تمرکز دارد، تحقیقات انجام داده‌ایم. البته این قصه براساس مستندات نیست اما برخی از گره‌های قصه و شخصیت اصلی داستان از واقعیت گرفته شده است. وی توضیح داد: در این فیلم قرار است از چهره‌های سینمایی و تئاتر که سابقه خوبی در بازی دارند، استفاده شود که تا امروز حضور تعدادی از بازیگران قطعی شده است و بزودی اسامی آنها اعلام می‌شود. این تهیه‌کننده افزود: پیش تولید فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» به کارگردانی احمد کاوری نیز تا 2 هفته دیگر به پایان می‌رسد و فیلمبرداری آن از شهریورماه آغاز می‌شود. «بهشت از جنوب شرقی» درباره یک گروه از مردم بومی سیستان‌وبلوچستان است که تاثیرات بمب‌گذاری توسط یک گروه تروریستی در زندگی آنها به تصویر کشیده می‌شود.
 
پویا امینی:
امیدوارم قبل از اعتراض بیمه هنرمندان فراهم شود
 
پویا امینی گفت: متاسفانه هنرمندان کشور از طرف مسؤولان حمایت نمی‌شوند و امیدوارم قبل از اینکه هنرمندی اعتراض کند، بیمه فراهم شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگر آثار تلویزیونی و سینمایی با اعتراض به وضعیت نامناسب هنرمندان گفت: متاسفانه هنرمندان کشور از طرف مسؤولان حمایت نمی‌شوند. امیدوارم قبل از اینکه هنرمندی اعتراض کند بیمه فراهم شود. 
 
انتشار کتابی از سیره حضرت معصومه(س) برای نوجوانان
 
کتاب جدید سارا عرفانی درباره حضرت معصومه(س) در دست نگارش است. 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سارا عرفانی، درباره کتاب جدید خود گفت: هم‌اکنون کتابی درباره حضرت معصومه(س) در دست نگارش دارم. این کتاب قرار است توسط انتشارات مدرسه در بازار نشر عرضه شود. این نویسنده افزود: این کتاب را برای رده سنی کودک و نوجوان می‌نویسم و در حال حاضر کار نگارش آن به اتمام نرسیده است. این کتاب در قالب زندگینامه داستانی برای مخاطب کودک و نوجوان ارائه خواهد شد.

Page Generated in 0/0055 sec