printlogo


کد خبر: 161244تاریخ: 1395/5/10 00:00
اخبار

استقلال در اصفهان به دنبال شکار حاج‌صفی
 
استقلال همچنان دست بردار مدافع چپ تیم‌ملی نیست و گفته می‌شود مذاکرات با این بازیکن در حال نهایی شدن است. در این بین یکی از مسؤولان استقلال هم‌اکنون در اصفهان حضور دارد تا هر طور شده تا فردا رضایت این بازیکن را برای حضور در استقلال جلب کند. در حال حاضر منصوریان در تمام پست‌ها بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده است و تنها در پست هافبک چپ مشکل دارد و به همین دلیل مسؤولان باشگاه استقلال به صرافت افتاده‌اند تا هر طور شده رضایت حاج‌صفی را برای حضور در این تیم جلب کنند. گفته می‌شود استقلالی‌ها با ارائه پیشنهادی قابل توجه به حاج‌صفی قصد دارند این بازیکن را هر طور که شده به تیم خود بیاورند و در حال حاضر مشغول مذاکره با این بازیکن هستند.
 
دعوت رسمی از نکونام برای تیم‌ملی
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با بیان اینکه امیدوار است مذاکرات با کاپیتان پیشین این تیم برای اضافه شدن به کادر فنی با موفقیت همراه باشد، گفت: جواد نکونام می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند. کارلوس کی‌روش درباره احتمال اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم‌ملی گفت: با رضایت و افتخار بزرگ ما از جواد نکونام دعوت کرده‌ایم تا به عنوان مربی به کادر فنی تیم‌ملی اضافه شود. جواد یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. او دورانی تاریخی در تیم‌ملی داشت و به مثالی برای همه تبدیل شد. وی افزود: معتقدیم نکونام می‌تواند آینده بزرگی به عنوان مربی داشته باشد، همانطور که مربیان جوان ایرانی در حال اثبات ارزش‌هایشان هستند. باور دارم جواد برای تیم‌ملی مهم خواهد بود و او هم همچنین فرصت خواهد داشت توانایی‌هایش را در دوران جدید توسعه دهد. امیدواریم مذاکرات به منظور اضافه شدن نکونام به تیم‌ملی با موفقیت همراه باشد.
 
مهاجم برزیل زاغه‌نشین شد
مهاجم شماره 7 سابق تیم‌ملی برزیل روزگار خوشی را سپری نمی‌کند و در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کند. به گزارش ایسنا و به نقل از سان، آدریانو مهاجم سابق تیم‌ملی برزیل تا چند سال پیش یکی از بهترین‌های فوتبال در اروپا بود. مهاجمی شوتزن که وقتی پشت محوطه جریمه صاحب توپ می‌شد، همه منتظر شوت‌های سنگین او بودند. آدریانو مهاجم نامدار و سابق تیم‌ملی برزیل اکنون در یکی از زاغه‌های ریو زندگی می‌کند و شرایط بسیار بدی دارد. او مجبور است هر چه پول به‌دست می‌آورد را به باندهای مختلف خلافکار در این منطقه بدهد تا در امنیت باشد و بتواند در یک منزل با شرایط بسیار بد، روزگار خود را سپری کند. او آخرین بار در لیگ دسته 4 آمریکا و برزیل بازی کرده است و در ۴ سال گذشته تنها ۵ بازی رسمی برگزار کرده است. بهترین دوران او در ایتالیا بود جایی که در ۱۰۳ بازی توانست برای اینتر ۴۴ گل به ثمر برساند. او قبل‌تر در پارما نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده بود. حقوق آدریانو در ایتالیا ۸۰ هزار پوند در هفته بوده است. ریو یکی از مناطق گرانقیمت برزیل است که باندهای مختلف خلافکاری نیز در زاغه‌های آن وجود دارند. روزانه نزدیک به ۲۴ کودک در این شهر از بین می‌روند. آدریانو که با این باند خلافکاری همکاری می‌کند، تاکنون 2 بار دستگیر شده است. یک بار به خاطر شلیک به یک زن در ماشین و یک بار هم به خاطر قاچاق مواد مخدر که البته تبرئه شد.
 
آقای گل فوتسال جهان در بیمارستان بستری شد
 
کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال و آقای گل جهان پس از بازی مقابل ارژن شیراز به علت مشکلات بدنی دیروز در بیمارستان بستری شد.تیم فوتسال تاسیسات دریایی جمعه در چارچوب هفته اول لیگ برتر مقابل ارژن شیراز با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. وحید شمسایی سرمربی - بازیکن این تیم پس از این بازی در راه برگشت به تهران دچار بی‌حسی شده بود که حتی خلبان پرواز تیم تاسیسات به خاطر مشکل به وجود آمده اجازه پرواز نمی‌داد اما در نهایت با تعهد خود وحید شمسایی این پرواز انجام شد اما گویا مشکل این بازیکن همچنان دیروز هم ادامه داشته و همین موضوع باعث شد که آقای گل فوتسال جهان به بیمارستان جم برود تا تحت مراقبت قرار بگیرد. خوشبختانه اکوی شمسایی مشکل خاصی نداشته است اما پزشکان تاکید کردند که او باید فعلا تحت مراقبت باشد و در بخش بستری شده است.

Page Generated in 0/0056 sec