printlogo


کد خبر: 161338تاریخ: 1395/5/12 00:00
اخبار

دلیل عجیب زلاتان برای ترک هتل محل اقامت منچستریونایتد
ستاره سوئدی منچستریونایتد به نظر می‌رسد که دست‌بردار رفتارهای جنجالی و خاص خود نیست. او این‌بار به دلیلی عجیب و البته جالب هتل محل اقامت تیم منچستر را ترک کرده است. به گزارش ایسنا، زلاتان ابراهیموویچ،‌ اسطوره فوتبال سوئد در فصل جابه‌جایی تابستانی به منچستریونایتد پیوست تا بعد از حضور در رقابت‌های لالیگا، سری A، لیگ هلند و لیگ فرانسه حضور در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند. این بازیکن بزرگ معمولا اظهارنظرهای جنجالی دارد و رفتارهایی از او در مستطیل سبز سر می‌زند که برای بسیاری عجیب و نامتعارف است. به نظر می‌رسد که زلاتان در منچستریونایتد هم دست‌بردار رفتارهای جنجالی خود نیست. ستاره سوئدی منچستریونایتد که با  این تیم در یکی از شهرهای سوئد اردو زده است به دلیلی عجیب هتل محل اقامت این تیم را ترک کرد. روزنامه سان انگلیس در این‌باره نوشت: زلاتان به دلیلی عجیب هتل محل اقامت این تیم را ترک کرد تا جایی که این بازیکن سوئدی وقتی پی برد هتل بدون استخر است وسایل خود را جمع کرد و به هتلی که در آن نزدیکی بود و بازیکنان منچسترسیتی آن را انتخاب کرده بودند رفت تا نشان دهد که همچنان باید منتظر رفتارهای خاصی از این بازیکن باشیم.

مشکل کریمی تا فردا حل می‌شود
مشکل بازیکن ایرانی دیناموزاگرب تا یک روز آینده حل می‌شود. به گزارش فارس، باشگاه دیناموزاگرب مبلغ قرارداد علی کریمی، بازیکن ایرانی سپاهان را پرداخت کرد تا مشکل بازی کردن این بازیکن بزودی حل شود. البته به خاطر مشکل انتقال پول به ایران هنوز این پول به سپاهانی‌ها نرسیده و به محض تحقق این امر، طی یک روز آینده کارت ITC کریمی صادر خواهد شد تا این بازیکن بتواند در بازی‌های آینده تیمش را همراهی کند.

واکنش باشگاه استقلال به حاشیه‌های تیم فوتبال امیدش
باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به برخی مطالب مطرح شده درباره تیم امید این باشگاه واکنش نشان داد. به نقل از سایت باشگاه استقلال،  با وجود اینکه این باشگاه علاقه‌مند نبود مسائل تیم امید این باشگاه به این شکل در رسانه‌های محترم مطرح شود تا این موضوع منجر به بروز حواشی مختلفی گردد، ذکر 2 نکته برای اطلاع هواداران فهیم باشگاه استقلال در این رابطه ضروری است:
۱- پیرو گزارشات واصله که حکایت از وجود برخی مشکلات در تیم امید استقلال داشت و با عنایت به پایان زمان نقل‌وانتقالات، مقامات انضباطی باشگاه کادر فنی تیم مزبور را تا رسیدگی دقیق به گزارشات واصله معلق نمودند. تعلیق لزوماً به مفهوم اثبات تخلف نمی‌باشد و ادعاهای موجود توسط مسؤول انضباطی آکادمی باشگاه استقلال در دست بررسی است.
۲- سیاست رسانه‌ای باشگاه همواره بر حفظ آرامش استوار بوده و همه کادر فنی در تمام رده‌ها از ارائه توضیحات غیرفنی به رسانه‌ها و اظهار نظر در مورد مسائل خارج از حوزه اختیارات منع شده‌اند، بویژه در مدتی که رسیدگی انضباطی در حال انجام است هیچیک از اعضای کادر معلق حق هیچ‌گونه اظهارنظری پیرامون موضوع را ندارند و موظف به پاسخگویی به مقامات انضباطی باشگاه و همکاری کامل در جهت کشف حقیقت هستند و در صورت تخلف، معاونت حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود اعم از رکن قضایی باشگاه، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و عنداللزوم قوه‌قضائیه برای برخورد با متخلفان بهره خواهد برد.

اختلاف نظر برانکو و باشگاه به خاطر جذب دروازه‌بان جدید
برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد دروازه‌بان تیم‌ملی بوسنی را به عنوان نفر جدید جایگزین «لوبانف» ازبکستانی کند اما به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس روی جذب دروازه‌بان داخلی تاکید دارد. الکساندر لوبانف، دروازه‌بان ازبکستانی پس از هفته اول مسابقات لیگ برتر از پرسپولیس جدا شد تا به قول برانکو ایوانکوویچ سرخپوشان را دست تنها بگذارد. با جدایی لوبانف، پرسپولیسی‌ها درصددند هر چه زودتر دروازه‌بان مطمئن و با تجربه‌ای را جایگزین وی کنند. در این میان برانکو قصد دارد یک دروازه‌بان خارجی که گفته می‌شود «راتکو دویکویچ» دروازه‌بان پیشین سایپا و تیم‌ملی بوسنی است را جذب کند اما مسؤولان باشگاه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها قصد دارند از یک دروازه‌بان داخلی استفاده کنند. برانکو روز گذشته در نشست خبری خود جذب دویکویچ را تایید یا تکذیب نکرد و صرفا اعلام کرد که از انتشار این اخبار متعجب است.
 


Page Generated in 0/0064 sec