printlogo


کد خبر: 161398تاریخ: 1395/5/13 00:00
اخبار

دیدار محمود عباس با سران منافقین مایه تأسف مردم فلسطین است
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: حمایت «محمود عباس» از تروریسم به جای مبارزه با آن مایه تأسف مردم فلسطین است. به گزارش خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان با محکوم کردن دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «مریم رجوی» سرکرده گروهک منافقین در پاریس اظهار داشت: مشکل ابومازن این است که بر پیگیری حقوق مردم فلسطین تمرکز نمی‌کند. وی افزود: «محمود عباس» یک روز از تجاوز سعودی علیه مردم مظلوم یمن حمایت می‌کند و روز دیگر در دیدار با سرکرده تاریخ مصرف گذشته گروهک منافقین، از تروریسم حمایت می‌کند. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: حمایت از تروریسم به جای مبارزه با آن از سوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نهایت نه‌تنها باعث تضعیف رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف نمی‌شود، بلکه مایه تأسف مردم فلسطین است.

«عباس» به درخواست عربستان  با «مریم رجوی» دیدار کرد
یک منبع فلسطینی اعلام کرد رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به درخواست ریاض با سرکرده منافقین در پاریس دیدار کرده است. به گزارش فارس، یک منبع فلسطینی (که نامش ذکر نشده) اعلام کرد دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «مریم رجوی» سرکرده گروهک منافقین در پاریس به درخواست مقامات عربستان سعودی صورت گرفته است. براساس گزارش وبگاه اسرائیلی «المصدر»، این منبع فلسطینی افزود عربستانی که به صورت علنی نماینده‌اش «ترکی الفیصل » رئیس سابق اطلاعات را به اجلاس منافقین در پاریس فرستاد و از طرف فلسطینی (تشکیلات خودگردان) درخواست کرد در این تجمع شرکت کند و یک هیات نیز شرکت کرد؛ در ادامه نیز از عباس خواست با رجوی دیدار کند.

سرمدی با یوسف بن علوی دیدار کرد
قائم‌مقام وزیر امور خارجه با سفر به کشور عمان، ضمن دیدار با مقامات عالیرتبه آن کشور به بحث و تبادل نظر با آنها پرداخت. به گزارش مهر، مرتضی سرمدی قائم‌مقام وزیر امور خارجه کشورمان صبح دیروز (سه‌شنبه) در مسقط با «یوسف بن علوی» وزیر  خارجه عمان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار درباره توسعه و تعمیق روابط  دوجانبه و آخرین تحولات منطقه‌ای مذاکره و تبادل نظر شد. با توجه به ماهیت روابط ایران و عمان و نیز نقشی که این کشور در وساطت میان ایران و آمریکا در برخی پرونده‌های اختلافی ایفا کرده است، حضور مقامات دیپلماتیک ایران در عمان همواره مورد توجه رسانه‌ها و محافل سیاسی قرار گرفته است. باید در انتظار ماند و دید در روزها یا هفته‌های آینده آیا خبری مبنی بر برخی توافقات مهم از عمان مخابره خواهد شد یا خیر!

نویسندگان نطق‌های روحانی در کدام عالم سیر می‌کنند
بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم درباره انتقادها به نطق‌های حسن روحانی گفت: رسم است و چیز عجیبی هم نیست، بعضی از مسؤولان در جای جای دنیا مطالب از پیش نوشته را در قالب سخنرانی ارائه می‌دهند. وی در گفت‌وگو با فارس افزود: اما مطلب مهم درباره نطق‌های آقای روحانی این است که از عالم واقع به دورند،‌ به هم ریخته‌اند و انسجام ندارند و در آنها تناقض وجود دارد. در یک نطق از عزت می‌گویند و در آن واحد از عدم ایستادگی در برابر قدرت‌ها. زمانی از لغو همه تحریم‌ها در برجام می‌گویند و زمانی حواله به برهوت فضای مجازی می‌دهند؛ گویا چند نفر با نقطه نظرات متفاوت بخش‌هایی مختلف را نوشته و در نهایت به هم می‌چسبانند. وی در خاتمه گفت: قطعا و بدون تردید وزن روحانی پس از قرائت هر نطق بیشتر از قبل نیست،‌ تا وقت هست روحانی باید کاری کند.


Page Generated in 0/0051 sec