printlogo


کد خبر: 161410تاریخ: 1395/5/13 00:00
کوتاه و گویا

  علی‌اصغر رستمی‌ابوسعیدی، رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره بویژه برنامه‌های  این دانشگاه در هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح 60 پروژه عمرانی در سراسر کشور از مرکز آموزش زبان فارسی ویژه متقاضیان خارجی، مرکز آموزش زبان‌های خارجی، سامانه صدور گواهینامه الکترونیک و تلویزیون تعاملی IPTV رونمایی می‌شود.
  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 از برپایی پردیس‌های فرهنگی - اجتماعی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در مساجد شاخص محلات سیزده‌گانه این منطقه خبر داد. همچنین به گفته نادیا طاری، رئیس اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 7، کارگاه آشنایی با مهارت‌های بهتر زیستن در سرای محلات این منطقه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان برگزار می‌شود.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به ایجاد تورهای گردشگری در مترو بیان داشت: یکی از اقداماتی که در آینده انجام می‌شود طرح «گردشگری با مترو» است که اجرای این طرح در قالب تهرانگردی، آموزشی و تفریحی باعث می‌شود تا هم افراد با مسیرهای گوناگون آشنا شوند و هم فضای مناسب برای ایجاد فرهنگ مترو سواری فراهم شود.
  مهناز ایلخانی، دبیر کارگاه اورژانس‌های آنکولوژی در حاشیه این کارگاه آموزشی اظهار داشت: آموزش اورژانس‌های آنکولوژی به پرستاران نقش بسزایی در تشخیص و درمان بموقع و در نهایت نجات جان بیماران دارد.
  5 کارگاه تخصصی به همراه 5 میزگرد با موضوع اسباب‌بازی، سرگرمی و طراحی و توسعه‌ این صنعت، همزمان با دومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی از 18 تا 22 مرداد
برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0060 sec