printlogo


کد خبر: 161420تاریخ: 1395/5/13 00:00
بانک

اردبیل میزبان معاون فناوری اطلاعات و خدمات نوین بانک
معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین و رئیس اداره کارت و خدمات نوین به منظور برگزاری کارگاه آموزشی و بررسی عملکرد سامانه‌های حوزه بانکداری الکترونیک طی سفری 2 روزه در استان اردبیل حضور یافتند.  به گزارش روابط عمومی بانک، کامبیز مطلق، معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین در این سفر با اشاره به بخشنامه اخیر اداره مرکزی درباره بانکداری الکترونیک و ارتقای درآمدهای غیر مشاع بانک سخنانی ارائه کرد. وی در این بازدید در جریان مسائل و مشکلات موجود در زمینه بخش‌های مختلف خدمات بانکداری الکترونیک از جمله پایانه‌های پوز فروشگاهی، دستگاه‌های خودپرداز، موبایل بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و سیستم ICBA قرار گرفت و به برخی سوالات همکاران در جلسه پاسخ داد و برخی سوالات و پیشنهادات را نیز جهت ارجاع به کارگروه مربوط یادداشت کرد. محمدرضا تهرانی، رئیس اداره کارت و خدمات نوین نیز در این بازدید از وجود طرح‌های در دست بررسی در زمینه بانکداری الکترونیکی خبر داد که بزودی با نهایی شدن طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد.  

تقویت همکاری بانک ملت با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
 مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشستی مشترک، بر تقویت همکاری‌های بین این دو مجموعه بزرگ اقتصادی تاکید کردند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، هادی
اخلاقی فیض آثار در این نشست اعلام کرد که بانک ملت کماکان به عنوان بازوی توانای وزارت نفت در توسعه فعالیت‌های بخش عمرانی و توسعه سطح کیفی این حوزه، ایفای نقش خواهد کرد. مدیرعامل بانک ملت آمادگی کامل این بانک را برای حمایت از بخش‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی کشور اعلام کرد. عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم با بیان این نکته که بانک ملت از سال‌های گذشته همواره تعاملات خوبی با این شرکت داشته است، اظهار داشت: تلاش‌های دست‌اندرکاران بانک ملت که همواره یاری‌دهنده و حمایت‌کننده حوزه نفت کشور بوده‌اند، شایسته قدردانی است.


Page Generated in 0/0046 sec