printlogo


کد خبر: 161433تاریخ: 1395/5/13 00:00
اخبار

افشارزاده از استقلال برکنار شد
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد. افشارزاده، مدیرعامل استقلال از سمت خود برکنار شد. مدیرعامل استقلال با حکم وزارت ورزش از سمتش برکنار شده و اینکه در برخی رسانه‌ها گفته شده افشارزاده استعفا کرده یا اینکه هیات‌مدیره استقلال حکم به برکناری او داده صحت ندارد چرا که براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، افشارزاده استعفایی نداده و هیات‌مدیره استقلال هم جلسه‌ای نداشته که وی را برکنار کند.

آرزوی سوریان؛ تقدیم هشتمین مدال به هشتمین امام
پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران قصد دارد در صورت رسیدن به مدال المپیک آن را به آستان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) تقدیم کند. به گزارش ایسنا، حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک روز 24 مردادماه مصادف با ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) در رقابت‌های المپیک به مصاف رقبای خود می‌رود. سوریان که هم‌اینک به همراه سایر فرنگی‌کاران المپیکی ایران برای تجدید روحیه در آستانه اعزام به المپیک به زیارت امام رضا(ع) مشرف شده است، گفت: هشتمین مدالم را از خود آقا امام رضا(ع) می‌خواهم و امیدوارم بهترین نتیجه را به‌دست بیاورم. به زیارت آقا امام رضا(ع) آمدیم تا از ایشان برای حضور در المپیک مدد بخواهیم. سوریان افزود: روزی که من باید به مصاف رقبایم در المپیک ریو بروم با ولادت آقا امام رضا(ع) مصادف شده است و امیدوارم خود آقا کمک کند تا بهترین نتیجه را به‌دست بیاورم.

حضور ناگهانی بازرسان وزارت ورزش در باشگاه استقلال
در حالی که تازه یک هفته بود که سومین ذی‌حسابی به باشگاه استقلال آمده بود، روز دوشنبه بازرسان ویژه وزارت ورزش و جوانان به صورت ناگهانی حساب‌ها را تحویل گرفتند و کنترل آنها را شروع کردند. به گزارش مهر، حوالی ظهر روز دوشنبه بود که یک تیم ویژه بازرسی بی‌خبر وارد باشگاه استقلال شد و مستقیم به دفتر ذی‌حسابی رفت. ذی‌حساب در واقع ناظر و کنترل‌کننده‌ای است که وزارت اقتصاد و دارایی به ارگان‌ها معرفی می‌کند اما نفری که به عنوان ذی‌حساب تنها یک هفته بود که به باشگاه معرفی شده بود و البته سومین ذی‌حساب معرفی شده به باشگاه طی 3 سال اخیر بود، پس از گذشت دقایق کوتاهی از این جلسه از کارمندان باشگاه خداحافظی کرد و رفت! نکته مهم اما این است که تیم بازرسی ویژه وزارت ورزش قراردادها را تحت بررسی قرار داده و گفته می‌شود قرار است از قراردادهای بازیکنان گران‌ترین تیم لیگ بکاهند.

قرارداد ۵ ساله سیتی با پدیده آلمان
پدیده تیم‌ملی فوتبال آلمان و باشگاه شالکه به طور رسمی با منچسترسیتی قرارداد بست. لروی سانه بازیکن ۲۰ ساله تیم فوتبال شالکه و پدیده تازه آلمان به طور رسمی با منچسترسیتی قرارداد بست. مدت قرارداد این بازیکن ۵ سال اعلام شده است. برخی منابع خبری بریتانیایی ارزش این قرارداد را ۳۷ میلیون پوند اعلام کرده‌اند. سانه در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ عضو تیم ملی آلمان بود و به این تیم کمک کرد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. این وینگر آلمانی فصل گذشته در ۳۳ بازی ۸ گل برای شالکه به ثمر رسانده بود. پپ گوآردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره این بازیکن گفت: او یک استعداد خاص و بازیکن هیجان‌انگیزی است که فکر می‌کنم هواداران ما از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند. سانه ۲۰ سال سن دارد و در حال رشد است. ضمن اینکه در تیم‌ملی آلمان هم بازی می‌کند.

پرسپولیس مشکل مدافع خارجی را حل می‌کند؟
دلیل خط خوردن مدافع دو رگه استرالیایی- کروات پرسپولیس از لیست سرخپوشان به مسائل مالی بازمی‌گردد که هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس برطرف نشده است. آنتونی گولچ برای دومین بازی پیاپی و در دیدار برابر فولاد خوزستان از لیست پرسپولیس خط خورد تا شائبه‌های زیادی در رابطه با این مدافع مطرح شود. اما مشکل اصلی به مسائل مالی بازمی‌گردد. باشگاه پرسپولیس قرار بود مبلغ
100 هزار دلار را برای دریافت رضایتنامه گولچ به باشگاه شریف مولداوی پرداخت کند اما ظاهرا هنوز این اتفاق رخ نداده است و مشکلاتی را برای این بازیکن ایجاد کرده است. از طرفی گولج  هم هنوز پیش‌قراردادش را از پرسپولیس دریافت نکرده و بر سر مسائل مالی با باشگاه دچار مشکلاتی شده است. با توجه به این مسائل، گولچ مشکلاتش را برای سرمربی کروات پرسپولیس بازگو کرده و برانکو هم تشخیص داده تا زمانی که مشکلات این بازیکن حل نشود، او را در لیست پرسپولیس قرار ندهد.
 


Page Generated in 0/0049 sec