printlogo


کد خبر: 161559تاریخ: 1395/5/16 00:00
اخبار

انتصاب نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های خراسان‌شمالی  و جنوبی
حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی‌ خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب‌ اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام‌ آقای حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی را به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی منصوب‌ کردند. به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، متن‌ حکم‌ رهبر انقلاب اسلامی به این‌ شرح‌ است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی دامت افاضاته
با تجلیل از شخصیت و خدمات ارزشمند جناب حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین آقای حاج‌شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز دامت‌برکاته جنابعالی را که در منصب امامت جمعه‌ شهر بجنورد بحمدالله به توفیقاتی دست یافته‌اید به‌نمایندگی خود در استان خراسان‌شمالی منصوب می‌کنم.
از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در این جایگاه حساس مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
14 مردادماه 95
رهبر معظم انقلاب همچنین در حکم جداگانه‌ای، حجت‌الاسلام‌ حاج سیدعلیرضا عبادی را به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبی منصوب‌ کردند.
متن‌ حکم‌ مقام‌ معظم‌ رهبری به این‌ شرح‌ است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدعلیرضا عبادی دامت افاضاته
نظر به سوابق ارزشمند و صلاحیت‌های علمی و عملی و انقلابی جنابعالی که شناخت خود اینجانب و گواهی معتمدین متدین و انقلابی بیرجند آن را تایید می‌کند، شما را به نمایندگی خود در استان خراسان‌جنوبی منصوب می‌کنم.
توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۱۴ مردادماه ۹۵

حقوق‌های نجومی
شرعی و اسلامی نیست
عدم تحقق مطالبه افکار عمومی در برخورد دولت با مدیران دارای فیش‌های حقوقی، باعث شد برای چندمین‌بار بخشی از خطبه‌های نماز جمعه تهران به این فساد سازمان یافته اختصاص یابد. آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: در خطبه‌های گذشته جملاتی را درباره حقوق‌های نجومی مطرح کردم که برخی‌ نسبت به آن جملات انتقادات و اعتراضاتی را عنوان کردند، لازم می‌دانم پاسخ آن انتقادات را در حدی که خودم درک می‌کنم، بدهم. وی افزود: یکی از سخنان این بود که می‌گفتند این آقایان دریافت‌کننده حقوق‌های نامتعارف به قانون عمل کرده‌اند و قانون به آنان اجازه داده بود چنین حقوق‌های کلانی را دریافت کنند، اولاً‌ بدانید آن زمانی که مردم ایران به «جمهوری اسلامی» آن رأی بالا را دادند، گفتند ما نظامی می‌خواهیم که هم جمهوری و هم اسلامی باشد، با این رأی گفتند اگر قانونی و چیزی در نظام ما «غیراسلامی» باشد، از نظر ما باطل است و ما آن قانون را به رسمیت نمی‌شناسیم. آیت‌الله موحدی‌کرمانی در ادامه تصریح کرد: ممکن است برخی از این آقایان بگویند ما نمی‌دانستیم دریافت این حقوق‌های بالا غیراسلامی و غیرمشروع بوده است، اگر نمی‌دانستید معذورید اما به فرض که شما نمی‌دانستید دریافت چنین حقوق‌های بالایی غیراسلامی و غیرمشروع است اما حالا که متوجه شدید خیلی محترمانه به شما می‌گویم باید این اموال را به بیت‌المال بازگردانید، چون این اموال، اموال مشروعی نیست.

وثیقه گذاشته شد
 حسن عباسی آزاد می‌شود
یک مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح از تامین وثیقه و آزادی حسن عباسی از زندان خبر داد. به گزارش نسیم آنلاین، وی اظهار داشت: با توجه به آمادگی متهم (حسن عباسی) جهت تودیع وثیقه، اقدامات قانونی از جمله مکاتبه با اداره ثبت جهت بازداشت سند صورت گرفته و پس از طی مراحل قانونی، نامبرده آزاد خواهد شد. این مقام آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه قرار صادره درباره متهم (حسن عباسی) بازداشت نبوده، گفت: نامبرده در دومین جلسه تحقیق، به‌رغم آمادگی شعبه بازپرسی در همان روز برای پذیرش وثیقه موجود، از تودیع وثیقه خودداری کرد و به همین علت روانه بازداشتگاه شد.


Page Generated in 0/0053 sec