printlogo


کد خبر: 161584تاریخ: 1395/5/16 00:00
سرخط خبر

 فارس پیش‌بینی کرد: در جریان تغییر و تحولات صنعت نفت بزودی مدیران شرکت‌های فلات قاره ایران، پتروایران، نفت خزر و مهندسی و توسعه نفت (متن) تغییر می‌کنند.
 محمودرضا حقی‌فام، معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: مشترک بخش کشاورزی اگر در زمان 4 ساعته پیک حاضر شود برق خود را قطع کند، بقیه ساعات را می‌تواند از برق مجانی استفاده کند.
 مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۵۰ هزارتن شکر در هفته‌ گذشته و 70 هزارتن شکر در این هفته خبر داد.
 ۲۶ نماینده مجلس با تهیه طرحی درباره عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی دستگاه‌های دولتی و حذف پیمانکاران نیروی انسانی، خواستار بازگشایی دوباره پرونده ساماندهی شاغلان شرکتی‌ در مجلس شدند.
 با پذیرش استعفای محسن جلال‌پور، رئیس اتاق ایران از سوی هیات نمایندگان اتاق کرمان، به نظر می‌رسد اولین گام برای کناره‌گیری قطعی وی از ریاست اتاق ایران برداشته شد.
 عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه کالاهای قاچاق باید نابود شود، گفت: فروش دوباره کالای قاچاق مشکلاتی برای مراجع رسیدگی‌کننده پدید می‌آورد و کار رسیدگی به قاچاق را مشکل می‌کند.
 علیرضا مناقبی، رئیس مجمع واردات با بیان اینکه از مترو تا کنار مدارس حتی در مجاورت کلانتری‌ها کالای قاچاق براحتی توزیع می‌شود، گفت: نماینده قانونی یک کالا باید برای قیمت‌گذاری کالای خود، بازار را رصد کند و براساس قیمت کالای قاچاق، برنامه فروش خود را تنظیم کند.
 کریم احمدی، قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت: با راه‌اندازی سامانه متمرکز صدور مجوزهای کشاورزی از این پس هیچ مجوز دستی و کاغذی  قابل قبول نیست.
 چهارشنبه گذشته بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل با حضور 404 تولیدکننده در تهران آغاز به کار کرد.
 داوود کشاورزیان، رئیس سازمان راهداری با اشاره به انتزاع راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی طبق مصوبه شورایعالی اداری وزارت راه، گفت: ‌با الحاق راهداری به ادارت حمل‌ونقل و پایانه‌ها، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان‌ها تشکیل می‌شود.
 یاهو از 15 مرداد به فعالیت نرم‌افزار مسنجر دسکتاپ قدیمی ۲۰ ساله خود پایان داد و کاربران از این تاریخ به بعد دیگر قادر به کار کردن با آن نخواهند بود.
 محمدرضا مظلومی، مدیربازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از اعطای مجوز احداث جایگاه‌های کوچک سوخت با صدور مجوز برای 2 شرکت صاحب برند خبر داد و گفت: طرح احداث جایگاه‌های کوچک از این هفته در کلانشهرها اجرایی می‌شود.
 


Page Generated in 0/0059 sec