printlogo


کد خبر: 161596تاریخ: 1395/5/17 00:00
رویدادها

محمود پاک‌نیت: «پریا» در جامعه ما به ازا دارد
بازیگر سریال «پریا» با اشاره به مسائل و معضلات به تصویر کشیده در این سریال بیان کرد که «پریا» برای نخستین بار به این مسائل می‌پردازد اما تنها یک سریال برای فرهنگ‌سازی بعضی دغدغه‌ها کافی نیست. به گزارش مهر، محمود پاک‌نیت با اشاره به داستان و مسائل محوری سریال «پریا» گفت: مسائلی که در سریال «پریا» می‌گذرد اتفاقاتی است که امروزه همه جوانان و خانواده‌ها با آنها دست به گریبان هستند و نوعی معضل شده است. وی ادامه داد: مساله اعتیاد، دورهمی جوانان که به راه‌های خطرناک کشیده می‌شود، تفریحات ناآگاهانه و... از مواردی است که خانواده‌ها دچارشان شده‌اند و متاسفانه پدر و مادرها زمانی متوجه اتفاقات پیش آمده می‌شوند که دیگر نمی‌توان کاری کرد. بازیگر سریال «پریا» با اشاره به بازخوردهایی که از این اثر داشته است، یادآور شد: کسانی که تاکنون سریال را دیده‌اند از آن خوششان آمده و نخستین بار است که صداوسیما دست روی چنین مسائلی گذاشته است. از طرفی این لذتبخش است که سریالی ساخته می‌شود و مردم با آن همذات‌پنداری می‌کنند و خود و فرزندان‌شان آن را می‌بینند. اینها داستان‌هایی است که در جامعه ما به ازا دارد، به طور مثال حبیب و همسرش که از یکدیگر طلاق گرفته‌اند یا کودکانی که سرگردان هستند و همچنین مساله ازدواج 2 پدر و مادری که همسرانشان را از دست داده‌اند و می‌خواهند زندگی مشترک تشکیل بدهند همه از مسائل جامعه امروز ماست.

پیامدهای مثبت حضور 2 ارکستر در کنار هم از نگاه چکناواریان
رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران می‌گوید حضور 2 ارکستر در کنار هم می‌تواند پیامدهای مثبت و فوق‌العاده‌ای را در وجوه مختلف در پی داشته باشد. به گزارش فارس، لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر مهمان ارکستر سمفونیک تهران درباره همکاری با ارکستر جوانان جهان گفت: به نظر من نوازندگان باید همیشه در سفر باشند و در این سفرها با گروه‌های مختلف همکاری داشته باشند. چکناواریان ادامه داد: به نظر من همکاری ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر جوانان جهان که در حقیقت گهواره موسیقی کلاسیک به شمار می‌روند در کنار هم حرکت کاملا موفق و خوبی را در پی داشته است. این آهنگساز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به رپرتوار اجرایی خود در این کنسرت پرداخت و گفت: من در کنسرت شب دوم یعنی روز 21 مردادماه روی صحنه خواهم رفت. در این برنامه سوئیت صدای عشق و «آرارات» را اجرا خواهم کرد.

مهران غفوریان:   حجاب را دوست دارم
مهران غفوریان گفت: حجاب هیچ فردی قابل تمسخر نیست و پوششی است که مسلمانان دارند. من تنها با انتشار آن عکس اعلام کردم این طرح پیشنهادی من برای لباس جشن حافظ سال آینده است.
به گزارش فارس، این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: عکس منتشرشده در فضای مجازی در کنار یکی از دوستانم بود. یکی از دوستانم را که پسر بود با پتو پوشاندم و گفتم طرح پیشنهادی‌ام برای جشن حافظ سال 96 پوششی اینگونه است، اصلاً قصدم تمسخر حجاب نبود، نه چنین کاری را می‌کنم و نه می‌توان حجاب را مسخره کرد. معتقدم حجاب مصونیت دارد. غفوریان با ابراز تأسف از اینکه برخی افراد در فضای مجازی هر حرفی را مطرح می‌کنند و درباره برخی موضوعات حتی پیرامون چادر و مانتو نیز نظر می‌دهند، گفت: موارد مطرح شده این روزها را قویاً رد می‌کنم، چرا که تهمت ناروایی است که بگویند مهران غفوریان حجاب را مسخره کرده است. ‌خیر! مهران غفوریان از اینجا اعلام می‌دارد که حجاب را دوست دارد و نه با آن شوخی می‌کند و نه می‌شود شوخی کرد. وی با بیان اینکه همسرم تاکنون حتی دوست نداشت در آن جشن نیز عکس داشته باشد و عکسی نداشته، از این به بعد هم تصمیم دارد در محافلی که عکس گرفته می‌شود حضور نداشته باشد، گفت: من اگر شخصاً فضای مجازی را قبول داشتم، اینستاگرام و تلگرام شخصی می‌داشتم، اما عکاس در ثبت عکس می‌توانست دقت بیشتری کند تا عکس مناسبی ثبت کند، اما متأسفانه به جای اینکه محرم ما باشند و عکس مناسبی نشر دهند، عکس دم‌دستی خودشان را چاپ کردند.  غفوریان در پایان ضمن اشاره به اینکه همسر من از خانواده‌ای است که حجاب‌شان درست است و چادر را برگزیده‌اند و هم مانتو و هم چادر برای من قابل احترام است، گفت: روز برگزاری جشن حافظ باد وزیدن گرفته بود، اما با تمام این تفاسیر کدام مرد راضی می‌شود همسرش با مانتویی باز در یک جمع حرکت کند.


Page Generated in 0/0058 sec