printlogo


کد خبر: 161598تاریخ: 1395/5/17 00:00
اخبار

صعود پرسپولیس به صدر جدول
شاگردان برانکو ایوانکوویچ سومین دیدار خود را در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با پیروزی پشت سر گذاشتند. روز دوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز شنبه با دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز پیگیری شد که طی آن شاگردان برانکو با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند. وحید امیری(47) تک گل پرسپولیس را زد. در این دیدار پرسپولیس در هر 2 نیمه برتر از حریف خود ظاهر و صاحب موقعیت‌های بهتری نیز شد اما در نیمه اول نتوانست از موقعیت‌هایش بخوبی استفاده کند. در شروع نیمه دوم بازهم سرخپوشان تیم برتر بودند و خیلی زود به گل رسیدند. در دومین دقیقه نیمه دوم وحید امیری از زاویه بسته توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد که جلوتر بودن خسوس از روی خط دروازه باعث شد توپ به درون دروازه برود و تلاش او هم به جایی نرسید. با این نتیجه شاگردان برانکو با 7 امتیاز به صدرجدول رفتند.

توزیع ۱۲ مدال طلا در روز نخست المپیک
در روز نخست بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو 12 مدال طلا در 7 رشته توزیع شد.  در روز نخست از سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو، ورزشکاران در 21 رشته با یکدیگر رقابت کردند که در 7 رشته 12 مدال طلا بین قهرمانان توزیع شود. لیست رشته‌هایی که در آنها مدال طلا در مواد مختلف توزیع شد، به شرح زیر است:
* تیراندازی با کمان تیمی مردان
* تیراندازی تفنگ بادی 10 متر زنان
* تیراندازی تپانچه بادی 10 متر مردان
* دوچرخه‌سواری استقامت جاده
* شمشیربازی اپه انفرادی زنان
* جودوی وزن 48- کیلوگرم زنان
* جودوی وزن 60- کیلوگرم مردان
* شنای 4 در 400 متر آزاد امدادی زنان
* شنای 400 متر مختلط زنان
* شنای 400 متر آزاد مردان
* شنای 400 متر مختلط مردان
* وزنه‌برداری دسته 48 کیلوگرم زنان

زمانی: احتمال دارد با وزیر جلسه داشته باشیم
 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید تکلیف استعفای سرپرست این باشگاه بعد از جلسه‌ای مشخص می‌شود که احتمالا وزیر ورزش هم در آن حضور دارد. حسن زمانی در گفت‌وگو با مهر، درباره استعفای رضا حسنی‌خو از سرپرستی باشگاه استقلال بعد از شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و وضعیت این باشگاه، گفت: قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و بعد از آن جلسه درباره این مسائل صحبت خواهیم کرد.  وی درباره اینکه این جلسه قرار است چه زمانی و با حضور چه کسانی برگزار شود، تاکید کرد: اعضای هیات مدیره در این جلسه حضور خواهند داشت و ممکن است وزیر ورزش هم در این جلسه باشد. زمان این جلسه هنوز مشخص نیست ولی باید سریع‌تر این وضعیت جمع و جور شود. عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره اینکه آیا هیات مدیره با استعفای حسنی‌خو موافقت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: من با سایر اعضای هیات مدیره تماس تلفنی داشته‌ام و همه چیز بعد از جلسه‌ای که قرار است بزودی برگزار شود، مشخص خواهد شد.

طعنه تند گل‌محمدی به مدیرعامل ذوب‌آهن
 اختلافات یحیی گل‌محمدی و سعید آذری، سرمربی و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با آغاز مسابقات لیگ برتر شدت گرفت و دو طرف مصاحبه‌هایی را علیه همدیگر در رسانه‌ها انجام دادند. شدت این مصاحبه‌ها به اندازه‌ای بود که در نهایت باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد گل‌محمدی به خاطر نادیده گرفتن دو بند از قراردادش باید در کمیته انضباطی حضور یابد و این سرمربی حتی در بازی با فولاد اجازه همراهی تیمش را نداشت.  این موضوع موج جدید انتقادات گل‌محمدی و آذری را در پی داشته است. سعید آذری در این باره بدون نام بردن از یحیی گل‌محمدی اعلام کرد در این چند سال صادقانه پای «آدم‌ها» ایستاده وقتی آنها موفق می‌شوند، نقاب از چهره اصلی‌شان می‌افتد. گل‌محمدی هم در این ارتباط با انتشار پیامی، کنایه تندی به آذری زد و نوشت: «بعضی‌ها تا دیروز به خاطر ماندن در لیگ همدیگر را بغل می‌کردند و اشک شوق می‌ریختند ولی امروز وقتی قهرمانشون می‌کنی...».  به نظر می‌رسد با این اختلافات، کار یحیی در ذوب‌آهن تمام شده است و این سرمربی دیگر روی نیمکت تیم ذوب‌آهن نمی‌نشیند.
 


Page Generated in 0/0056 sec