printlogo


کد خبر: 161650تاریخ: 1395/5/17 00:00
کوتاه و گویا

  آیین افتتاح نمازخانه و کلنگ‌زنی دارالقرآن فرهنگسرای هنگام با حضور محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران در فرهنگسرای هنگام برگزار شد.
  شهید محمود نریمانی، از دانشجویان مقطع کاردانی رشته فنی شبکه‌های کامپیوتری مرکز علمی- کاربردی خانه کارگر استان البرز در تاریخ 10 مردادماه 95 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س)  در استان «حما» سوریه، توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.
  علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی ایران در همایش یک‌روزه پاتولوژیست‌ها با اشاره به اینکه نگرانی از امنیت شغلی پاتولوژیست‌ها در کشور جدی است، بیان داشت: همه موضوع این حوزه پول، تعرفه و درآمد نیست و آنها نگرانی هویتی دارند که این موضوع در بین پاتولوژیست‌های جوان موج می‌زند.
  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 با تشریح ویژه برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب جشن، نمایشگاه عکس و خوشنویسی، مسابقه، تورهای گردشگری و ارائه خدمات سلامت طی دهه کرامت با مشارکت شهروندان منطقه برگزار می‌شود. همچنین در راستای اجرای اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای مصوبات شورای شهر تهران مبنی بر حفظ ارزش‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، یک معبر در منطقه 16 به نام شهید خازنی نامگذاری شده است.
  امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در این منطقه با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل عمومی خبر داد.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نشست تخصصی ارائه توانمندی‌های دانشکده مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی شریف در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی و توسعه سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر بیان داشت: در حال حاضر 12 ساختمان و 10 بوستان مجهز به سیستم‌های خورشیدی و بادی کوچک مقیاس در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد.
  به گفته حجت‌الاسلام سعید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، برنامه‌های ویژه‌ای همزمان با دهه کرامت در 86 مسجد همنام امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
  حسن کریمی‌قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره ناشناخته ماندن نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها پس از گذشت 5 سال ابراز نگرانی کرد و گفت: در تحققاتی که این بنیاد درباره نظام رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای انجام داده، تنها
20 درصد خانواده‌های ایرانی این موضوع مهم را شناخته و به آن عمل می‌کنند.
  مراسم روز دختر و تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم با حضور اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و با هدف تجلیل از نوگلان شهدای مدافع حرم و با حضور جمع کثیری از دختران و همسران شهدای مدافع حریم کرامت برگزار شد.
  مسعود قاسمی، رئیس انجمن آرترواسکلروز ایران در آستانه برگزاری هجدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق درباره راه‌های تشخیص بیماری‌های قلبی گفت: رسوب کلسیم در شریان‌های سینه عامل بروز بیماری‌های قلبی است اما این روش راه قطعی تشخیص زودهنگام بیماری‌های قلبی نیست.


Page Generated in 0/0062 sec