printlogo


کد خبر: 161652تاریخ: 1395/5/17 00:00
اخبار

پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های‌اشتغالزا اولویت بانک توسعه تعاون
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط اشتغالزا رویکرد اصلی ما است که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل آن را به جد دنبال می‌کنیم.
به گزارش فارس از اردبیل، مسعود کردستانی به‌مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون در نشستی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده که مهم‌ترین رویکرد آن تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان به منظور ایجاد اشتغال و توانمندی‌های رقابتی بخش تعاون در سطح ملی و بین‌المللی است. وی بیان کرد: تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه‌گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای شغلی و حرفه‌ای و کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌های عدالت اجتماعی براساس برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون است.

همایش پیاده‌روی خانوادگی «حرم تا حرم» در اردبیل برگزار شد
با حضور پرشور شهروندان اردبیلی نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی حرم تا حرم در اردبیل برگزار شد. معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این همایش با تأکید به جایگاه ورزش در دین مبین اسلام تصریح کرد: در آیات و روایات متعددی درباره اهمیت ورزش تأکید شده است. حجت‌الاسلام احمدعلی نسب افزود: این تأکیدات بویژه از سوی پیامبر اکرم(ص) بارها مطرح شده و دین اسلام ورزش را مایه نشاط عمومی اجتماع و عامل سلامت افراد جامعه می‌داند. وی با بیان اینکه در ترویج برنامه‌های ورزشی لازم است تمام دستگاه‌های فرهنگی مشارکت کنند، برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی حرم تا حرم را با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی با رویکرد امامزادگان عنوان کرد. به گفته وی، این برنامه همزمان با دهه کرامت پیش‌بینی شده است و با هدف نشاط‌آفرینی و تشویق شهروندان برای مشارکت در ورزش‌های همگانی برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0054 sec