printlogo


کد خبر: 161692تاریخ: 1395/5/18 00:00
کوتاه و گویا

  موزه علوم و فناوری اولویت‌های پژوهشی خود در سال 95 را منتشر کرد. بر این اساس اساتید، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند فرم پیشنهادهای پژوهشی را از درگاه اینترنتی موزه به نشانی www.irstm.ir دریافت کرده و پس از تکمیل، در همین سایت بارگذاری کنند.
  حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با اعضای شورای راهبری کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به عملکرد این کمیسیون‌ها درباره تعیین درصد جانبازی، گفت: تعیین درصد جانبازی براساس آیین‌نامه و ضوابط مشخص انجام می‌شود و پزشکان متخصص براساس مدارک و مستندات و انطباق آن با قوانین مرتبط نسبت به تعیین درصد جانبازی متقاضیان اقدام می‌کنند.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در دومین جلسه آموزشی شهرداران نواحی در حوزه نوسازی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده بیان داشت: یکی از رویکردهایی که در سازمان نوسازی شهر تهران به صورت جدی دنبال می‌شود بسیج ابزارها، امکانات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های درون مجموعه شهرداری به منظور تحقق اهداف نوسازی است.
  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 با اشاره به آغاز کار پنجمین جشنواره تسنیم سال 95 عنوان کرد: این جشنواره شامل 2 بخش خلاقیت‌های فرهنگی و هنری و ابتکارات جامعه‌محور است  که منجر به اجرای فعالیت‌های خلاقانه هنری از جمله جشنواره مد و پوشش اسلامی - ایرانی، بهترین‌ها از دورریختنی‌ها و همچنین  تشکیل پویایی و پایداری گروه داوطلب بانوان است که مجموعه فعالیت‌های آنها در قالب بخش ابتکارات جامعه‌محور صورت می‌گیرد.
  حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی با موضوعات صبر، سلامتی، انصاف و رزق حلال توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
  هفتمین اتاق کودک و مادر با حضور محمد احمدی‌بافنده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران  و جمعی  از مدیران در ایستگاه متروی تهرانپارس افتتاح شد.
  به گفته سیدمجید حسینی، مدیرعامل موسسه نشر شهر با توجه به استقبال دانش‌آموزان از سیزدهمین دوره جشنواره یاد یار مهربان، این جشنواره تا پایان شهریورماه تمدید شده است.
  مهدی امیری‌اصفهانی، قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در نخستین نشست مشترک این معاونت با روابط عمومی‌ها بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرم از وظایف دستگاه قضایی است که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.


Page Generated in 0/0164 sec