printlogo


کد خبر: 161709تاریخ: 1395/5/18 00:00
اخبار

انتقاد تند زرینچه از منصوریان
جواد زرینچه که شایعه مدیریتش در استقلال به گوش می‌رسد در مصاحبه‌ای که انجام داد بشدت از کادر فنی استقلال انتقاد کرد. او که خود اعتقاد داشت باید از منصوریان حمایت شود در این‌باره گفت: «منِ جواد زرینچه چه حمایت بکنم و چه نکنم، تیم به کارش ادامه می‌دهد و موفقیت آن هم آرزوی ما است اما انتظار از منصوریان خیلی بالاست. مردم حق دارند. تیم در فصل نقل‌وانتقالات کلی بازیکن خوب خریده و متحول شده است. خب! همه انتظار داشتند تیم بعد از این اتفاقات، بهتر شود اما انتظارات برآورده نشده است. نه‌تنها نقاط ضعف برطرف نشده، بلکه استقلال جمعه‌شب آنقدر بی‌برنامه بود که گاهی اوقات فاصله میان مدافعان و مهاجمان این تیم به 75 متر می‌رسید. از آن بدتر اینکه مربیان استقلال مصاحبه کرده‌اند و می‌گویند آخر بازی یک لحظه خواب‌مان برد. آقا مگر می‌شود در حضور 60 هزار تماشاچی آدم خوابش ببرد؛ آن هم در شرایطی که در دقایق پایانی باید حواس همه ششدانگ جمع باشد؟ آقایان مربی، استقلال جای خوابیدن نیست. باید کار کنید و به نتیجه برسید. هیچ عذر و بهانه‌ای هم قابل قبول نیست».

اقدام به خودکشی اسکار پیستوریوس در زندان
اسکار پیستوریوس، قهرمان پارالمپیکی که به دلیل قتل نامزدش در زندان به سر می‌برد به دلیل آسیب‌‌رساندن به مچ دستش به بیمارستان منتقل شد. به نقل از NEWS24، اسکار پیستوریوس دلیل آسیب دیدن خود را افتادن از تختخوابش اعلام کرده است. با این حال مسؤولان زندان معتقدند او به صورت عمدی این کار را انجام داده است. گفته می‌شود در سلول پیستوریوس یک تیغ نیز پیدا شده است که شائبه خودکشی او را افزایش داده است. مسؤولان بیمارستان نیز در این‌باره اعلام کردند: او زخم‌های بسیار بدی روی مچ دستش داشت. دکترها دست او را باندپیچی کردند. زندانبان پیستوریوس همچنین اعلام کرد پیستوریوس برنامه‌ریزی برای آسیب‌رساندن به مدیر سلامتی و پرستار زندان را داشته است.

پوگبا مخفیانه وارد منچستر شد
رسانه‌های انگلیسی خبر دادند هافبک بانوی پیر تا پیوستن به شیاطین سرخ فاصله خیلی کمی دارد. چندین رسانه معتبر انگلیسی گزارش دادند که پل پوگبا به‌طور مخفیانه وارد شهر منچستر شده تا در تست‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت کند. براساس این گزارش‌ها این هافبک فرانسوی وارد این شهر شده تا سرانجام عنوان گرانقیمت‌ترین انتقال تاریخ به نامش بخورد. ظاهراً قرار بوده منچستریونایتد روز پنجشنبه خرید پوگبا را به‌طور رسمی اعلام کند، اما تأخیری ناخواسته در این کار به‌وجود آمده است. رسانه‌های انگلیسی عنوان کرده‌اند که پوگبا احتمالاً امروز (دوشنبه) به‌طور رسمی به‌عنوان بازیکن منچستریونایتد به رسانه‌ها و هواداران معرفی خواهد شد.گفته می‌شود 2 باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد در ازای 110 میلیون یور بر سر انتقال پوگبا به اولدترافورد به توافق رسیده‌اند و مینو رایوالا، مدیربرنامه‌های این بازیکن هم 24 میلیون یورو از این انتقال عایدش می‌شود.

استرالیا در صدر رقابت‌ها ایستاد
نخستین روز از رقابت‌های سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک برزیل با صدرنشینی استرالیایی‌ها پیگیری شد. در پایان نخستین روز از سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک برزیل، ۱۷ کشور موفق به کسب مدال در این بازی‌ها شدند. در این روز شاهد توزیع مدال در رشته‌های جودو، تیراندازی با کمان مردان، تیراندازی، شنا و دوچرخه‌سواری جاده بودیم. ‌در پایان رقابت‌های این روز، استرالیا با کسب دو مدال طلا و یک برنز، در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. مجارستان با دو طلا دوم و آمریکا که نخستین مدال طلای مسابقات را از آن خود کرده بود با یک طلا و ۴ نقره در رده سوم ایستاده است. در حال حاضر، کشورهای کره جنوبی و ژاپن در رده‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند. نخستین مدال طلای قاره آسیا توسط تیراندازی از ویتنام و در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر مردان به دست آمد.

مربی بعد از مسابقه شاگردش به سالن رسید
رقابت‌های ندا شهسواری پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های المپیک ریو در حالی دنبال شد که مربی وی بعد از رقابتش به ریو رسید. پس از انتقاد از عدم حضور سیما لیموچی، مربی اختصاصی شهسواری برای همراهی‌اش در المپیک، به دستور وزارت ورزش و ریاست‌جمهوری این مربی راهی ریو شد، اما معطلی در فرودگاه امارات باعث شد تا وی بعد از مسابقه شاگردش به سالن مسابقات برسد.
 


Page Generated in 0/0057 sec