printlogo


کد خبر: 161809تاریخ: 1395/5/20 00:00
اخبار

منافقین: تروریست‌های توحید و جهاد از اعضای ما بودند
اعضای گروهک تروریستی منافقین عناصر اعدام شده توحید و جهاد را از عناصر خود معرفی کردند. به گزارش دیده‌بان، هفته گذشته خبر اعدام عناصر گروهک تروریستی توحید و جهاد فضای رسانه‌های داخلی و حجم گسترده‌ای از شبکه رسانه‌ای ضدانقلاب را به خود اختصاص داد و خبرسازی حول آن همچنان ادامه دارد. در این بین منافقین نیز از قافله عقب‌ نمانده و سعی کردند سایت‌های پوششی خود مانند «هرانا» را به عنوان مرجع اطلاع‌رسانی حول این مساله مطرح کنند. البته اعضای این گروهک پای خود را فراتر گذاشته و در اقدامی قابل تامل عناصر اعدام شده توحید و جهاد را اعضای خود معرفی کردند. این اقدام در ترجمه مصاحبه موسی افشار (رابط منافقین با رسانه‌های عربی) آن هم در بخش اردوزبان سایت العربیه صورت گرفته که برخی روزنامه‌های اردوزبان هند نیز عیناً آن را بازنشر کردند. موسی افشار که در این مصاحبه عضو شورای ملی مقاومت معرفی می‌شود صراحتا مدعی می‌شود 21 نفر عضو اعدام شده توحید و جهاد از اعضای سنی مذهب سازمان منافقین بوده‌اند. نکته دیگری که در این مصاحبه وجود دارد، اشاره به شهرام احمدی (عنصر معدوم و رابط رسانه‌های ضدانقلاب) به‌عنوان یک عالم دینی سنی است!

همراهی دولت با سپاه در موضوع دستگیری جاسوس‌ها
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در موضوع دستگیری جاسوس‌ها قطعا دولت با سپاه همراهی داشته و دارد، چرا که دولت بخوبی می‌داند وجود جاسوس در کشور می‌تواند ما را با چه آسیب‌هایی مواجه کند. حمیدرضا مقدم‌فر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی رسانه‌های بیگانه همچون صدای آمریکا درباره تقابل سپاه و دولت ایران به دلیل دستگیری جاسوس‌های امنیتی اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه یک سیاست قدیمی داشتند که همچنان آن را ادامه می‌دهند و آن سیاست این است که آنها سعی دارند سپاه و بسیج را به عنوان یک «نهاد مردمی» هدف‌گیری کنند و آن را در برابر دولت‌ها قرار دهند. وی با بیان اینکه «تقابل سپاه و دولت» همان حربه جنگ روانی است که دشمنان از دیرباز آن را اجرا می‌کردند، افزود: حتی در دولت قبل نیز رسانه‌های بیگانه سعی داشتند این تقابل و اختلاف را رقم بزنند و همانگونه که می‌بینیم آنها تلاش می‌کنند به هر بهانه‌ای سپاه و بسیج را در مقابل دولت
قرار دهند.

تأکید ایران، روسیه و آذربایجان بر مبارزه مشترک علیه تروریسم
رؤسای جمهوری اسلامی ایران،‌ جمهوری آذربایجان و فدراسیون روسیه در پایان نشست سه‌جانبه خود بیانیه مشترکی منتشر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رؤسای جمهوری اسلامی ایران،‌ جمهوری آذربایجان و فدراسیون روسیه در پایان نشست سه‌جانبه خود با انتشار بیانیه مشترکی ضمن حمایت از برنامه جامع اقدام مشترک درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران بر ضرورت گسترش همکاری‌های بانکی، انتقال فناوری و تجهیزات، اتصال شبکه برق و خطوط حمل‌ونقل و ارتباطات و نیز اهمیت رایزنی‌های دو و سه‌جانبه برای مقابله مؤثر با تروریسم تأکید کردند. همچنین در نشست باکو تصمیم گرفته شد اجلاس بعدی سران ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در تهران برگزار شود.

سال‌های پایانی دولت هاشمی عده‌ای مرعوب غرب شدند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از حضور مقام معظم رهبری در بین رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان خاطره‌ای، انجام مانور را باعث تثبیت جایگاه سیاسی و اقتدار ایران در منطقه و دنیا دانست. به گزارش تسنیم، سرلشکر محسن رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: در سال‌هاى پایانى دولت آقاى هاشمى، سفراى اروپایى دسته‌جمعى چمدان‌های‌شان را بستند و رفتند. برخى مرعوب شده بودند و با این تفکر دنبال راه‌حل بودند. در همان زمان با برادرانم در سپاه، در منطقه عمومى بندرعباس و تنگه هرمز مانور عظیمى برگزار کردیم که حضور رهبر انقلاب، شکوه آن را چند برابر کرد و پیغامى مقتدرانه به جهان مخابره شد. چند روز بعد، سفرا چمدان‌های‌شان را براى بازگشت بستند و راهى ایران شدند.


Page Generated in 0/0053 sec