printlogo


کد خبر: 161815تاریخ: 1395/5/20 00:00
سرخط خبر

 مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی از خروج ۲۷ فروند هواپیمای از رده خارج بوئینگ 747، بوئینگ 727، فوکر100، ایرباس 300، BAE و فالکن20  از فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: ایرلاین‌ها متعهدند ظرف 3 ماه آینده نسبت به خروج همه هواپیماهای از رده خارج خود اقدام کنند.
 سیدجعفر سبحانی، مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: برگه‌های سهام عدالت فعلا ارزش خرید و فروش ندارد و دادوستد سهام عدالت در حال حاضر ممنوع و غیرقانونی است.
 وزیر صنعت از آغاز مراحل تدوین برنامه 10 ساله صنایع الکترونیک خبر داد و از همه صاحب‌نظران برای همکاری در نگارش یک برنامه جامع دعوت به عمل آورد.
 حسن محمدی، رئیس اتحادیه سیب‌زمینی‌کاران از افزایش قیمت ۱۱ تا ۲۵ درصدی کودهای اوره، پتاس و فسفات آمونیوم در ۴ روز گذشته خبر داد.
 علی وحدت، مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک گفت: فعالان صنایع الکترونیک و شرکت‌های دانش‌بنیان متناسب با سطح فناوری طرح‌ها می‌توانند از تسهیلات با نرخ سود ۵ تا ۱۵ درصد بهره گیرند.
 قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در طرح مسکن‌مهر از افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکن‌مهر در هفته دولت خبر داد.
 رئیس سازمان چای از تولید بیش از ۹۳ هزار تن چای و شکسته شدن رکورد 4 ساله اخیر این محصول خبر داد.
 علی خدایی، عضو شورایعالی کار با بیان اینکه طبق مصوبه شورای سه‌جانبه ملی قرار بود کارگروه ویژه‌ای برای اصلاح قانون کار تشکیل شود، گفت: 3 تشکل رسمی کارگری از ماهیت تغییرات در لایحه قانون کار بی‌اطلاع هستند.
 معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با اعلام اینکه ایران‌خودرو نگران بازار راکد فروش خودرو نیست، گفت: هم‌اکنون حدود 2500 میلیارد تومان چک در اختیار این شرکت قرار دارد که اگر این مبلغ را با دیگر نقدینگی‌های حاصل از فروش در نظر بگیریم، فروش شرکت نسبت به سال 93، 40 درصد افزایش پیدا کرده است.
 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک از بخشودگی جرایم واحدها و طرح‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد و گفت: جرایم بانکی تولیدکنندگان تا سقف90 درصد بخشیده می‌شود.
 تسهیلات پرداختی بانک‌ها در بهار 1395 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 4/93 هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با دوره مشابه پارسال 6/28 هزار میلیارد تومان معادل 1/44 درصد افزایش داشته است.
 


Page Generated in 0/0057 sec