printlogo


کد خبر: 161824تاریخ: 1395/5/20 00:00
کوتاه و گویا

  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 از بهره‌برداری و آغاز به کار کنارگذر و دسترسی بزرگراه امام علی(ع) مسیر شمال به جنوب در حد فاصل خیابان‌های شهید افسری‌آذر و پیروزی خبر داد. همچنین مصطفی احدی، مدیر بازرسی شهرداری منطقه 16 با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح بازخوردسنجی پیام‌های 137 نواحی ششگانه در این منطقه بیان داشت: در راستای ارزیابی عملکرد شهرداران نواحی ششگانه و به منظور افزایش کیفیت رسیدگی به مطالبات و پیام‌های سامانه 137  و رضایتمندی شهروندان منطقه، طرح بازخوردسنجی به صورت متمرکز اجرایی شد.
  به گفته سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 طرح«114 بیت‌النور» در این منطقه با هدف اشاعه و نشر آموزه‌های قرآنی و احیای سنت ختم قرآن کریم اجرایی شده است.
  تفاهمنامه همکاری دانشگاه جامع علمی - کاربردی و سازمان حراست کل کشور، با حضور محمدحسین امید سرپرست این دانشگاه و رئیس سازمان حراست کل کشور برای مدت 2 سال امضا شد.
  حبیب‌الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه منطقه 6 یکی از مناطق قدیمی تهران است، گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال 22 هزار متر مربع به سرانه اجتماعی و فرهنگی منطقه افزوده شود.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از آمادگی این شرکت برای مشارکت با سازمان بهزیستی کشور جهت احداث مهدکودک در ایستگاه‌های مترو خبر داد.
  حجت‌الاسلام زکریا ستوده، مدیر عترت وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به برگزاری 2 هزار برنامه از سوی وزارت آموزش‌وپرورش در ایام دهه کرامت اظهارداشت: مسابقات کتابخوانی«بانوی کرامت» و سیره زندگانی امام رضا(ع)، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی بخشی از برنامه‌های ویژه دهه کرامت وزارت آموزش‌وپرورش است.


Page Generated in 0/0060 sec