printlogo


کد خبر: 161835تاریخ: 1395/5/20 00:00
اخبار

در آستانه میلاد امام رضا(ع) و با حضور جمعی از هنرمندان
«به سپیدی یک رؤیا» و «یوما» رونمایی می‌شود
«آیین دیدار با 2 کتاب تازه متولد» یا جشن تولد 2 کتاب جوان از کتاب نیستان همزمان با دهه کرامت و با حضور چهره‌های فرهنگی و جمعی از نویسندگان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار می‌شود. به گزارش مهر، در این آیین که چهارشنبه ۲۰ مرداد برگزار می‌شود، شخصیت‌هایی همچون داوود میرباقری نویسنده و کارگردان، محمدحسین لطیفی نویسنده و کارگردان، محمدرضا زائری نویسنده و کارشناس فرهنگی، بهزاد بهزادپور نویسنده و کارگردان، صادق کرمیار نویسنده، نصرالله قادری نویسنده و کارگردان، فاطمه راکعی شاعر و کارشناس فرهنگی، سارا عرفانی نویسنده، مژده لواسانی مجری و تهیه‌کننده و حمید باباوند نویسنده و کارشناس فرهنگی؛  به همراه جمعی از علاقه‌مندان ادبیات و اهالی فرهنگ و کتاب حضور دارند. خوانش بخش‌هایی از 2 کتاب «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی‌ازندریانی و «یوما» نوشته مریم راهی توسط یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بخش دیگری از این آیین خواهد بود. این مراسم در آستانه میلاد حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع)، امروز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار گفت‌وگوی مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار خواهد شد.

بازپخش سری دوم مسابقه «فرمانده» از شبکه افق
بازپخش سری دوم مستند مسابقه «فرمانده» از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد در شبکه افق آغاز می‌شود. به گزارش نسیم آنلاین، بازپخش سری دوم مستند مسابقه «فرمانده» که نوروز ۹۴ پخش شد از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد آغاز شد. تولید این سری از مسابقه که در جزیره فارور در خلیج‌فارس تصویربرداری شده است؛ با فرماندهی و داوری سردار شهید محمد ناظری، فرمانده وقت نیروی ویژه دریایی سپاه مستقر در جزیره فرور خلیج‌فارس شروع شد. در این سری از مسابقه امیر عطایی و علی مولایی به عنوان دستیاران فرمانده حضور داشتند. فصل دوم «فرمانده» با گویندگی ژرژ پطرسی شامل ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای است و مخاطبان شبکه افق می‌توانند از این پس شنبه تا چهارشنبه شاهد پخش این مجموعه باشند. ساعت پخش مسابقه «فرمانده» از شبکه افق ۱۸:۳۰ است و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می‌رود.

توزیع سراسری «میراث آلبرتا 3» از مهرماه
حسین شمقدری، کارگردان مستند «میراث آلبرتا۳» که به موضوع مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور می‌پردازد از اکران خصوصی تازه‌ترین اثرش که بتازگی به اتمام رسیده است خبر داد. به گزارش تسنیم، حسین شمقدری، کارگردان مجموعه مستند «میراث آلبرتا» درباره ساخت قسمت سوم این مجموعه گفت: قسمت سوم مستند به طور کامل ساخته شده ‌است و این روزها برای جلب نظر درباره مستند آن را به صورت خصوصی اکران کرده‌ام. حسین شمقدری با اشاره به تفاوت این قسمت با قسمت‌های پیشین گفت: مستند «میراث آلبرتا 3» در مقایسه با قسمت‌های پیشین به زندگی مهاجران ایرانی در خارج از کشور اشاره دارد و با آنها در زندگی روزمره همراه می‌شود. وی افزود: مستند آلبرتا 3 در کشورهای اروپای غربی از جمله آلمان، هلند، نروژ و فرانسه فیلمبرداری شده است. «میراث آلبرتا3» در مهرماه از طریق سایت اینترنتی آرمان مدیا (http://www.webeo.ir) پخش خواهد شد. در برخی دانشگاه‌های کشور نیز  این مستند اکران خواهد شد.

مسعود جوزانی فیلم اجتماعی می‌سازد
مسعود جعفری‌جوزانی تقاضای پروانه ساخت فیلمی اجتماعی را به وزارت ارشاد ارائه داد. به گزارش فارس، چندی پیش شورای پروانه ساخت با تقاضای ساخت فیلم سینمایی «کوروش کبیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی جعفری‌جوزانی موافقت کرده بود اما براساس پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس شرایط ساخت این فیلم با پروداکشن عظیم فراهم نشده است و مسعود جعفری‌جوزانی تقاضای پروانه ساخت فیلمنامه‌ای دیگر با عنوان «پشت دیوار سکوت» با موضوعی اجتماعی را به وزارت ارشاد ارائه داده است. بنابراین گزارش، جعفری‌جوزانی فیلم سینمایی «ایران برگر» با موضوع اجتماعی و موقعیت طنز را جلوی دوربین برده است.


Page Generated in 0/0067 sec