printlogo


کد خبر: 161838تاریخ: 1395/5/20 00:00
حمله مدیران پرسپولیس به مجری شبکه 3
عوامل 90 بیکار هستند

دومین برنامه فصل جدید 90، مثل هفته اول جنجالی و پرحاشیه بود. نودی‌ها این‌بار سراغ خریدهای خارجی بی‌کیفیت لیگ برتر و به صورت خاص، 2 بازیکن اوکراینی پرسپولیس رفتند. در خرید این 2 بازیکن، ردپای مدیرعامل، معاون اقتصادی باشگاه و یک مدیر برنامه خاص دیده می‌شود. با وجودی که چند روز قبل از پخش برنامه سوژه 90 در بعضی سایت‌ها و روزنامه‌ها لو رفت و حتی مدیرعامل پرسپولیس نسبت به آن موضع گرفت، بعد از پخش سوژه آنها حاضر نشدند روی خط برنامه بیایند و از خودشان دفاع کنند. سکوت آنها ابهامات را درباره خرید پریموف و پلیانسکی، 2 بازیکنی که برانکو هم اعتماد چندانی به آنها ندارد بیشتر کرده است. اما به فاصله چند ساعت بعد، 2 مدیر پرسپولیس با رسانه‌ها صحبت کردند و در این‌باره شفاف‌سازی صورت پذیرفت.
انتقاد طاهری از برنامه 90
در برنامه 90 عادل فردوسی‌پور از اینکه علی‌اکبر طاهری حاضر به مصاحبه و توضیح درباره نحوه جذب بازیکنان اوکراینی نشده است گله کرد و حتی گفت طاهری در گفت‌وگوی کوتاه با عوامل این برنامه لحن مناسبی هم نداشته است. طاهری هم بعد از ترکاشوند به گزارش برنامه تاخت و گفت: «به نظرم با این کارشان آبروی کل رسانه‌ها را بردند. فکر می‌کردند اطلاعات‌شان دقیق است اما تصویر 2 کارمند باشگاه را نشان دادند و گفتند در آوردن بازیکنان اوکراینی نقش داشتند. این 2 نفر کارمند باشگاه هستند و یک نفر از آنها وظیفه حراست از ساختمان باشگاه را دارد اما گفتند با فخار و گلستانه در ارتباط بودند که بازیکن بیاورند. این اشتباه بزرگ و عجیبی بود».
عوامل برنامه 90 بیکار هستند
محمدعلی ترکاشوند، معاون اقتصادی و مسؤول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس نامی بود که در برنامه 90 بارها مطرح شد. نقش او در ماجرای پیوستن بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس هم آنطور که در پرونده برنامه 90 مشخص شد زیاد بوده است. او که حاضر نشد در برنامه 90 به این مسائل پاسخ دهد با تسنیم گفت‌وگو کرده و بشدت به عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش تاخته است. او در ابتدا گفت: من مانده‌ام عوامل این برنامه تا چه حد بیکار هستند که همچنان به این موضوع می‌پردازند! در این‌باره همه آدم‌ها صحبت کردند و مشخص شد در پرسپولیس نکته پنهانی نداریم. مدیربرنامه‌های 2 بازیکن اوکراینی، محمود خوردبین، برانکو و.... درباره این مساله حرف زدند و بحث پنهان نماند. دیگر مشخص است برنامه 90 دنبال مسائل دیگری است. نودی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. چیز دیگری هم نمی‌خواهند. وی ادامه داد: یک عکس نشان داده‌اند و می‌گویند فردی که در این عکس حاضر است، برادر آقای گلستانه (فردی که به باشگاه کمک کرد تا به اردوی اوکراین برود) بوده است. می‌دانید فردی که در آن عکس پیراهن مشکی به تن داشت، چه کسی بود؟ ایشان آقای چراغی کارمند باشگاه پرسپولیس و کارمند خودم است. برادر آقای گلستانه کجا بود؟! آقایان اطلاعات اشتباه داشتند و با اطلاعات اشتباه می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. می‌خواهید شماره آقای چراغی را به شما بدهم و با ایشان صحبت کنید که خیال‌تان راحت شود؟ این بحث‌ها تمام شده است. وی اما در ادامه توضیحات بیشتری داد: با آقای گودرزی سابقاً در ساپکو و ایران‌خودرو همکار بودیم اما از زمانی که ایشان به سمت وزیر ورزش و جوانان منصوب شده است تا امروز تنها یک بار آقای گودرزی را دیده‌ام. از سوی دیگر مگر بد است که بنده با آقای گودرزی در گذشته همکار بوده‌ام؟ فقط در حاشیه دیدار استقلال- پرسپولیس یا شاید دیدار پرسپولیس- راه‌آهن که آقای وزیر به ورزشگاه آزادی آمد، او را دیدم. ترکاشوند در پایان گفت: باز هم می‌گویم اگر نظر من را می‌خواهید، برنامه 90 فقط در پی آن است که پرسپولیس را به حاشیه بکشاند و هیچ قصد دیگری ندارد. اصلاً جذب 2 بازیکن اوکراینی چه ربطی به همکاری ما با وزیر در گذشته دارد؟ چرا فقط این 2 بازیکن هدف برنامه 90 شده‌اند؟ همین حالا مهدی طارمی به این خاطر که در تمرینات بدنسازی حضور نداشته، در هر بازی فقط 20 تا 30 دقیقه بازی می‌کند. طارمی بازیکن بدی است که نیمکت‌نشین شده؟ باید برایش حاشیه بسازند؟ من فقط می‌خواهم بدانم اگر این دو بازیکن بعد از تعطیلات در ترکیب قرار گرفتند، آن روز هم عادل فردوسی‌پور از مردم عذرخواهی می‌کند؟
 


Page Generated in 0/0059 sec