printlogo


کد خبر: 162056تاریخ: 1395/5/25 00:00
اخبار

محمد کاسبی:
از حضور در آثاری درباره امام رضا(ع) به خود می‌بالم
کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون همزمان با ایام مبارک میلاد حضرت امام رضا(ع) گفت: به خود می‌بالم از اینکه در ۳ اثر سینمایی مرتبط با موضوع امام رضا(ع) ایفای نقش کردم و امیدوارم تا زمانی که جان در بدن دارم بتوانم در آثار سینمایی و تلویزیونی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) حضور داشته باشم. به گزارش سینماپرس، بازیگر سریال‌های تلویزیونی «خوش‌رکاب» و «خوش‌غیرت» افزود: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب در آثار هنری و سینما و تلویزیون پرداخت‌های خوبی به زندگی این امام بزرگوار شده که بنده افتخار نقش‌آفرینی در ۲ فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی با این موضوع را داشته‌ام. کاسبی با بیان اینکه برای بازی در این ۳ پروژه روزهای متمادی را در حرم مطهر گذرانده‌ام، اظهار داشت: زمانی که در حرم حضور داشتم خودم را در مقابل تمام زوار و خدام حضرتش بسیار پست و کوچک و حقیر دیدم. این بازیگر پیشکسوت افزود: من نخستین‌بار در سال ۱۳۶۲ برای بازی در فیلم سینمایی
«دو چشم بی‌سو» مدت‌های طولانی را در حرم امام رضا(ع) گذراندم و درست یک سال بعد پای چپم بیش از ۹۰ درصد از حس خود را از دست داد و وقتی پزشکان از من قطع امید کردند از خانواده‌ام خواستم مرا به حرم حضرتش برسانند و وقتی به حرم رفتم و زیارت کردم بلافاصله مشکل پایم حل شد و این بدان معناست که در سال ۱۳۶۳ از امام رئوف شفا گرفتم.

اجرای سفارش رهبری توسط اعضای تواشیح محمدرسول‌الله(ص)
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اجرای سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جمع‌خوانی آیات ۴ تا ۶ سوره مبارکه ممتحنه توسط اعضای گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) خبر داد. به گزارش فارس، تولید 7 اثر جدید توسط گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) و تولید مجموعه مستند تلویزیونی «سوره‌های سرخ منا» از جمله جدید‌ترین کار‌های سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ است که بزودی عرضه می‌شود. به گزارش فارس، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران در این‌باره گفت: پس از اجرای گروه محمدرسول‌الله(ص) در حرم امام رضا(ع) و استقبال از این آثار با پیشنهاد فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) و اعضای گروه تولید آثار جدید در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: تولید اثر اسماء‌الحسنی ویژه ماه مبارک رمضان و قرآن کتاب جاوید ویژه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 2 کار جدید گروه محمدرسول‌الله(ص) بود که آماده و عرضه شد. قربانی از تولید آثار جدید در این گروه خبر داد و گفت: تولید 6 اثر با موضوعات امام علی(ع)، حضرت زهرا(س)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و امام زمان(عج) از جمله کار‌های جدید گروه است که هم‌اکنون در دست تولید است.

شبکه «شما» دوباره آمد
دکتر علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، محمدمهدی قاسمی را به عنوان مدیر شبکه «شما» منصوب کرد تا دوره‌ای دوباره برای فعالیت این شبکه تلویزیونی رقم بخورد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در بخشی از حکم دکتر علی دارابی آمده است: «شما» شبکه مردم ایران است و باید آینه تمام نمای ایرانیان باشد، سرمایه اجتماعی و وحدت ملی را ارتقا دهد، ثبات سیاسی و همگرایی ملی و وفاق را افزایش دهد. اسلام، ایران، مردم، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و رهبری و ارزش‌های دینی در صدر مؤلفه‌های وحدت ملی هستند و شبکه «شما» باید این اهداف را مدنظر قرار دهد. دکتر دارابی در این حکم خاطرنشان کرد:  شبکه «شما» باید در صیانت از فرهنگ‌ها، آیین‌ها و آداب و رسوم اصیل ایرانی- اسلامی به مثابه سازوکاری مؤثر و ایجابی در مقابله با فرهنگ مهاجم غرب ابتکار عمل را به‌دست گیرد و در این راستا، بر تولید و پخش برنامه‌های موسیقایی، چشم‌نواز و جذاب بومی و ملی و مستندهای فاخر تأکید ویژه می‌شود.


Page Generated in 0/0052 sec