printlogo


کد خبر: 162094تاریخ: 1395/5/25 00:00
سرخط خبر

 بانک جهانی از نرخ بیکاری 4/29 درصدی جوانان در ایران خبر داد و اعلام کرد نرخ بیکاری جوانان در ایران بیشتر از ۱۴۲ کشور جهان است.
 حمزه کلانتری، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: کد نظارت شرعی رونمایی شده و قرار است به ۷۰۰ مرکز که ناظر شرعی حضور دارد و دارای پروانه بهداشتی هم هستند، این کد اختصاص یابد.
 رئیس بسیج مهندسی صنعتی با اشاره به راه‌اندازی گروه‌های جهادی تخصصی صنعت برای کمک به تولید گفت: در حال حاضر براساس آمار مسؤولان ۱۴۸۰۰ واحد صنعتی راکد در کشور وجود دارد.
 هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو با شفاف‌سازی درباره قرارداد برقی ایران با «یونیت اینترنشنال» ترکیه اعلام کرد: رقم دقیق این قرارداد برقی ۳ میلیارد دلار بوده و امتیازی به این شرکت ترک ندادیم.
 سیداحمد بلندنظر، رئیس شورای ملی زیتون از قاچاق و عرضه چشمگیر زیتون و روغن زیتون در بازارچه‌های مرزی خبر داد و گفت: روی در برخی مغازه‌ها بزرگ نوشته شده است، فروش اجناس قاچاق در محل انجام می‌شود.
  معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت قیمت گاز طبیعی سبک و شیرین خوراک برای صنایع پتروشیمی را در تیر 279 تومان اعلام کرد.
 عظیم فضلی‌پور، نماینده اتحادیه اروپایی در برنامه شایستگی مدیریت در کشورهای فارسی‌زبان در برنامه شایستگی مدیریت از اهدای جایزه زنان کارآفرین این اتحادیه برای نخستین‌بار به کارآفرینان ایرانی خبر داد و گفت: ۱۰۰ کارآفرین زن ایرانی در این رقابت حضور دارند.
 وزیر نفت عربستان در مصاحبه‌ای با رویترز به طور ضمنی از افزایش تولید نفت این کشور و رسیدن آن به رقم 67/10 میلیون بشکه در روز خبر داد.
 انجمن کسب و کار ایران اعلام کرد: در حوزه بهبود فضای کسب و کار، ایران با ارتقای ٣٣ پله‌ای از رتبه ۱۵۲ به ۱۳۰ و در بخش کارآفرینی با رشد ٢٠ درصدی از رتبه ١٠٠ به ٨٠ رسیده است که این ارقام بیانگر ارتقای جایگاه ایران در شاخص‌های کسب و کار بوده و در کنار دیگر عوامل کلیدی اقتصاد، فرآیند بهبود محیط کسب‌وکار در کشور را عینیت می‌بخشند.
 وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه از آذرماه امسال قطارهای با عمر بالاتر از ۴۵ سال هم از رده خارج می‌شوند، گفت: ترن‌ست‌ها و واگن‌های اتوبوسی جدید به ناوگان حومه‌ای وارد می‌شود.
 رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با بیان اینکه هزینه صادرات ۱۳ دستگاه خودروی لوکس قاچاق از قیمت این خودروها بیشتر می‌شود، گفت: قرار است این خودروها امحا شوند که راه مناسبی برای برخورد قاطع با قاچاقچیان است.
 


Page Generated in 0/0056 sec