printlogo


کد خبر: 162104تاریخ: 1395/5/25 00:00
اخبار

دشمنان قسم‌خورده  ایران آباد نمی‌خواهند
ضرغامی با بیان اینکه نباید ایرانی آباد را منوط به غربی‌ها کنیم، گفت: اگر دستگیره وهمی و خیالی درست کردیم و هر لحظه برنامه‎ها و چارچوب‌های آینده را به این دستگیره خیالی وصل کردیم باید بدانیم هیچ‌گاه دشمنان قسم‌خورده در این راه قدم برنمی‌دارند. رئیس اسبق سازمان صداوسیما در همایش «مرگ بر آمریکا» در همدان، با بیان اینکه تیر دشمن با وحدت ملت به سنگ می‌خورد، بیان کرد: چندین سال است که دشمن با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در فضای ایران بیش از هر کشور دیگری تلاش می‌کند تا به اهداف خود دست یابد، حتی در جریان فتنه نیز تلاش‎های خود را کرد تا جایی که تعمیرات و تغییرات در فضای مجازی را به تأخیر انداختند تا فتنه به نتیجه برسد اما به هیچ کجا نرسیدند. رئیس سابق سازمان صداوسیما با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در ارتباط با بدعهدی‌های آمریکا افزود: این در حالی است که ایران طبق زمانبندی به تعهدات خود عمل کرد اما آمریکایی‌ها بدعهدی کردند، چراکه ماهیت استکبار بدعهدی است که هر روز بیشتر برای مردم آشکار می‌شود. ضرغامی با بیان اینکه نباید توفیق مردم در ساختن ایرانی آباد را منوط به غربی‌ها کنیم، افزود: اگر دستگیره وهمی و خیالی درست کردیم و هر لحظه برنامه‎ها و چارچوب‌های آینده را به این دستگیره خیالی وصل کردیم باید بدانیم هیچ‌گاه دشمنان قسم‌خورده در این راه قدم برنمی‌دارند.

روزنامه «وطن امروز» و نشریه «پنجره» مجرم شناخته نشدند
دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: جلسه روز یکشنبه دادگاه مطبوعات در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی تشکیل و پرونده نشریه «پنجره»، روزنامه
«وطن امروز» و نشریه «سیب سبز» بررسی شد که با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند. علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در این جلسه وکیل متهم روزنامه قدس رضایت شاکی را تقدیم دادگاه کرد و پرونده مختومه اعلام شد. کسائیان ادامه داد: همچنین نشریه پنجره و روزنامه اسرار هر 2 به اتهام توهین و افترا با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.  دبیر هیات منصفه مطبوعات همچنین گفت: روزنامه «وطن امروز» نیز به اتهام انتشار روزنامه بدون نام مدیرمسؤول با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد. وی اضافه کرد: نشریه سیب سبز هم به اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

رفسنجانی: دریافت یارانه کرامت انسان را مخدوش می‌کند!
حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی که از حامیان اصلی حسن روحانی است از سیاست پرداخت یارانه به مردم انتقاد کرد. به گزارش «وطن امروز»، رفسنجانی که دولت مطبوع او یعنی دولت یازدهم به دنبال حذف یارانه نقدی است، می‌گوید دریافت یارانه، کرامت مردم را مخدوش می‌کند. رفسنجانی صبح دیروز در دیدار مدیران، مسؤولان و کارشناسان سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اگر دولت به زیربناها بپردازد، مردم در قالب بخش خصوصی برای رونق اقتصادی وارد می‌شوند و به‌جای دریافت یارانه که به نوعی کرامت انسان را مخدوش می‌کند، براساس دسترنج خویش زندگی می‌کنند که در آن صورت هرکس کار بیشتری کند، درآمد بیشتری خواهد داشت.  این اظهارات رفسنجانی علیه یارانه 45 هزار تومانی در حالی است که او در ماجرای فیش‌های نجومی که مدیران نزدیک به او در دولت روحانی دریافت کرده‌اند، موضع نگرفته است. در شرایطی که مدیران دولت روحانی حقوق‌های
چند ده میلیونی گرفته‌اند و برخی اعضای هیات مدیره تعدادی از بانک‌ها، پاداش‌های چند ده میلیونی از بیت‌المال به جیب زده‌اند، هاشمی‌رفسنجانی ترجیح داده است علیه یارانه 45 هزار تومانی که حق مردم از بیت‌المال است اظهارنظر کند.  رفسنجانی البته در شرایطی مردمی را که یارانه دریافت می‌کنند مورد اهانت قرار داده که به‌رغم درخواست‌های مکرر حسن روحانی برای انصراف از دریافت یارانه، بیش از 97 درصد مردم به این درخواست «نه» گفتند.
 


Page Generated in 0/0060 sec