printlogo


کد خبر: 162186تاریخ: 1395/5/27 00:00
برای بچه‌های روح‌الله
خمینی را نمی‌توان از انقلابش بیرون کرد!

حسین قدیانی:  این عکس را دوست دارم! زیاد! خیلی زیاد! اساسا «رحمانیت» متجلی در «اسلام انقلابی» است! اینها که بچه‌های روح‌الله هستند و جای خود دارند، لیکن حتی زمانی که از یک‌سو بعثی‌ها تا دارخوئین جلو آمده بودند و از سوی دیگر منافقین تا کرمانشاه، باز هم اسلام انقلابی یا به عبارت دیگر انقلاب اسلامی در برخوردهای خود قید ویژگی رحمت و رحمانیت را نزد. از یاد نباید برد داریم درباره مقطعی حرف می‌زنیم که به موازات خصومت بعثی‌ها و منافقین، ناوهای آمریکایی چند سکوی نفتی ما را در خلیج‌فارس مورد هدف قرار داده بودند و اساسا انواع و اقسام هجمه‌ها در کمین کشور نشسته بود. فی‌الحال اما داریم می‌بینیم برخورد دیگر کشورها بویژه کشور الگوی آقایان را با عناصر محارب و برانداز! در آن مقطع، بلاشک هر نظام دیگری بود، هر براندازی که در زندان داشت، به ورطه مرگ می‌فرستاد اما با آنکه حتی منافقین در زندان هم دست بردار نبودند و دست به شورش زدند، باز هم ولی‌فقیه به عنوان پرچمدار اسلام انقلابی و البته به عنوان علمدار انقلاب اسلامی، تجلی‌گاه رحمانیت شد و درِ توبه و انابه را برای آن دسته از منافقینی که از عملکرد خود پشیمان بودند، باز گذاشت. حال ببینیم تا چه حد بی‌انصاف و پست و فرومایه‌اند که برمی‌دارند چنین امامی را و چنین نظامی را متهم به القاب آنچنانی می‌کنند. حال ببینیم تا چه حد بی‌معرفت و بی‌لیاقتند که از سویی عنوان «خط امام» را یدک می‌کشند، از دیگر سو «روزه سکوت» می‌گیرند و امام و نظام را، هم در برابر این منافقین بدتر از کفار و هم در مواجهه با این دوستان زبان‌نفهم منافقین بدتر از کفار تنها می‌گذارند. از سویی نان رفاقت با حاج احمد آقا را می‌خورند، از سویی حاضر نیستند برابر این ظلم بزرگ در حق یادگار امام، 2 کلمه موضع انقلابی و متناسب با اکاذیب طرح‌شده، اتخاذ کنند! دگر بار خیره شوید در این تصویر! ‌براستی این است حق امام؟! و این است سهم امام؟! طرفه حکایت اینجاست که امام مظلوم ما با آن همه روحیه انقلابی و سر نترس سازش‌ناپذیر، اگر در مقطع قبل از انقلاب، حاضر به پذیرش منافقین و نوع مبارزه ایشان نبودند، یکی هم از همین زاویه رحمانیت متجلی در اسلام انقلابی بود! که هدف هرگز وسیله را توجیه نمی‌کند! حال چه مضحک است که همین منافقین با سوءاستفاده از خام‌اندیشی و جهالت بعضی عناصر، امام ما را به آن صفاتی متهم کنند که خود مصداق بارز آن بوده و هستند! از قضا مشکل امام با منافقین بر سر همین بود که خمینی بت‌شکن، جهاد و جنایت را 2 مقوله جدا از هم می‌دانستند! حال پناه باید به خدا برد، وقتی متوجه می‌شویم که در دوگانه امام و منافقین، یکی حق را به این حرامیان می‌دهد و دیگری سکوت اختیار می‌کند! همان دیگری که به خود می‌گوید «خط امام»! و همان دیگری که خود را در وهله اول، رفیق دیرینه حاج احمد آقا تعریف می‌کند! براستی آیا آن خط و این رفاقت، فقط برای پز دادن در جلسات عزا و عروسی و جشن تولد است؟! و فقط برای بیان چند خاطره، من‌باب سیاه شدن صفحه چند ویژه‌نامه؟! و فقط برای خط‌خطی کردن چند صفحه از صفحات سررسید؟! همین؟! دگر بار در تصویر خیره شوید! واقعا آه باید کشید از مظلومیت روح‌الله! و از مظلومیت یادگارش! و از مظلومیت انقلابش! و از مظلومیت نظامش! توهین را به امام مظلوم ما کرده‌اند، آنوقت آن عنصر به اصطلاح خط امامی که همه آبرو و حیثیت خود را مدیون امام است، دلواپس شأن و جایگاه رئیس‌جمهور شده! واقعا بر شما چه رفته که در مواجهه با اهانت به امام، سکوت می‌کنید اما... همین! چند تا نقطه چین!  
مرتب این سوال را با خود مطرح می‌کنم: چرا هر بار، حجم تهاجم به امام از دفعات قبل پیشی می‌گیرد؟! و به جوابی جز این نمی‌رسم که «من از بیگانگان هرگز ننالم...»! چون شمایی معروف به «خط امام» باشید که «روحانی» برای‌تان خط قرمز باشد و «خمینی» نباشد، معلوم است دشمن وسوسه به تحرک بیشتر می‌شود! و مایل به گستاخی بیشتر! دگر بار در تصویر خیره شوید! رسم مروت نیست تنها رها کردن پیر جماران! این قضایای به‌وجود آمده اما با همه تلخ‌کامی‌ها که داشت، پرده از نکات شیرینی برداشت! اولا معلوم شد سر دشمن در پروژه «تحریف خمینی» به سنگ خورده است! عاقبت وقتی تا این حد بغض‌آلود و همراه با عصبانیت، از امام ما یاد می‌کنند، فی حد ذاته یعنی که خمینی را نمی‌توان مصادره کرد! و نمی‌توان او را از انقلابش جدا کرد! شاید ناظر بر قصور متولی و براساس آن خواب که الحمدلله ما ندیدیم، خمینی را بشود از خانه‌اش بیرون کرد، اما هیهات! تحت هیچ شرایطی خمینی را از انقلابش نمی‌توان بیرون کرد! خمینی در پرتو انقلاب اسلامی، آنقدر مفاهیم بلندبالا از خود به یادگار گذاشته که هرگز نشود انقلاب را یک چیز و خمینی را یک چیز جدا تعریف کرد! سال 88 البته دشمن یک شبه تحرکاتی از خود نشان داد بلکه بتواند امام را از انقلاب و از ما انقلابی‌ها بگیرد! خوب یادم هست حتی رسانه بی‌آبروی «صدای آمریکا» تلویحا از در تعریف امام هم درآمد که من همان موقع، متنی با این تیتر طعنه‌دار و با منظور نوشتم؛ «خمینی آنقدرها هم که VOA می‌گوید، خوب نیست!» القصه! ناسزاهای اخیر مشخص‌تر از قبل کرد که خمینی، آن مردی نبود که دشمن بتواند دلش را با او صاف کند! ولو به حیله! هنوز هم دشمن نمی‌تواند انقلاب را تخریب کند، الا آنکه خمینی را تخریب کند! و همچنان که باری در نهایت حکمت، رهبر فرزانه انقلاب اشاره کردند؛ «بیشترین ناسزا را دشمن به شخص امام داده است! و بیش از همه با خود امام عناد دارد!» ثانیا معلوم شد کمافی‌السابق تاریخ، این تنها و تنها یک حرف مفت است که من «علی علیه‌السلام» را قبول ندارم اما «محمد صلی‌الله‌علیه» را قبول دارم! نه جانم! هزاری هم ادعا کنی که در «خط موسی» هستی لیکن دلت با «هارون» صاف نباشد، ترجمانی جز این ندارد که جنابعالی اصلا و اساسا در همان «خط موسی» نیستی! و داریم می‌بینیم که نیستی! من «همت و باکری» را قبول دارم اما فردای شهادت سردار سپاه اسلام در جبهه آخرالزمانی شام، تیتر یک خود را اینگونه می‌روم که «سرتیپ حسین همدانی در سوریه «کشته» شد» یعنی نه «همت» را قبول دارم، نه «باکری» را! که اگر قبول داشتم، پیش چشم «یوم‌الله سوم خرداد» به یک توافق لنگ در هوا، لقب «فتح‌الفتوح» نمی‌دادم! متن و حاشیه اتفاقات چند روز اخیر مشخص‌تر از قبل کرد که تا خود را سرباز مخلص و فداکار ولی فقیه حی و حاضر ندانی، ولو آنکه کوهی از مدرک و سند هم در مؤسسه‌ات داشته باشی، قادر به دفاع جانانه و انقلابی از خمینی نخواهی بود! چرا که در خط خمینی نیستی که بخواهی از خمینی دفاع کنی! چرا که در خط خامنه‌ای نیستی که بخواهی از خمینی دفاع کنی! دفاعکی هم من‌باب خالی نبودن عریضه کنی، بیشتر به دفاع نکردن می‌ماند! چیزی در مایه‌های شلیک چند گلوله مشقی برابر آتش گسترده و انبوه یک توپخانه!
***
دوباره به تصویر خیره باید شد! حقا که جلوه رحمانیت خدا بود روح خدا! ما رحمانیت را همچنان از دل اسلام انقلابی حضرت امام جست‌وجو می‌کنیم! در «اسلام انقلابی» رحمانیت دست رد به سینه پابرهنه‌ها و توده‌ها نمی‌زند و فریاد اعتراض ایشان را با مشتی شعر و شعار قطع نمی‌کند! آقایان! اسم اسلام‌تان «رحمانی» نیست؛ «اسلام پول» است! اسلام حرام دانستن یارانه برای مردم و حلال دانستن حقوق نجومی برای مدیران دردانه! اسلام ذخیره خواندن نااهلان! و امانتدار دانستن نامحرمان! آری! اسلام پول! و شاید چون خمینی هم خیلی پولی نداشت و حتی در جماران مستأجر بود، این حضرات اسلام رحمانی خیلی به صرفه نمی‌بینند دفاعی از آن بت‌شکن محبوب مستضعفین کنند! شاید! آخر دیده‌ایم در مقام دفاع از بعضی‌های دیگر، چه رگ گردنی کلفت می‌کنند! آهای جماعت مدعی! دگر بار به این تصویر خیره شوید! اسلام ما اسلام این عکس است! هیاهوی این بچه‌ها صدای امام را قطع نمی‌کرد! این صدای سکوت گوش‌خراش شما برابر تهاجم دشمن است که هنوز هم خون به دل امام انقلاب می‌کند! و گهگاه صدای او را قطع می‌کند! ما اما نخواهیم گذاشت! به این تصویر نگاه کنید! ما خمینی را تنها نخواهیم گذاشت!
 


Page Generated in 0/0064 sec