printlogo


کد خبر: 162196تاریخ: 1395/5/27 00:00
سرخط خبر

 درحکمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبری وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
 وزیر تعاون، کار و رفاه با تأکید بر اینکه کشور با بیکاری مزمن روبه‌رو است، گفت: سالانه نیازمند ایجاد ۷۰۰ هزار شغل جدید هستیم.
 رئیس اتاق تعاون ایران گفت: طرح ایجاد دفتر ویژه تعاونی‌های مسکن مهر در اتاق تعاون ایران بزودی عملیاتی می‌شود.
 علیرضا مناقبی، رئیس مجمع واردات از خروج واردکنندگان شناسنامه‌دار از چرخه انجام واردات رسمی خبر داد و گفت: تجار شناخته شده چون توان رقابت با قاچاقچیان را ندارند، برخی‌شان به تجارت غیررسمی روی آورده‌اند.
 کاوه زرگران، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران از کاهش قدرت خرید شیر از سوی مردم خبر داد و گفت: روزانه ۱۸۰۰ تن شیر مازاد تبدیل به شیرخشک می‌شود.
 علی کاردر، مدیر عامل شرکت ملی نفت شرط فروش نفت ایران به دلالان و واسطه‌ها را پرداخت پیش پرداخت عنوان کرد و با انتقاد شدید از سیاست عربستان سعودی در بازار نفت، گفت: سعودی‌ها یک رقابت خصمانه شکل داده‌اند.
 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی امروز یک محموله بزرگ قاچاق کالا را به صورت سراسری اعم از کالاهای سریع‌الفساد و پارچه و... با حضور مسؤولان مربوط نابود خواهد کرد اما 13 خودروی بنز و پورشه قاچاق نابود نمی‌شوند.
 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه همایش «ایران کانکت» همایشی اقتصادی، فنی و غیرسیاسی است، اعلام کرد شرط شرکت برگزارکننده به منظور رفع هرگونه شائبه‌ای حذف شد.
 مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از فصل برداشت تاکنون مقدار 10میلیون و 763 هزار تن گندم خرید تضمینی گندم شده و احتمال دارد این میزان به 11میلیون تن برسد.
 روح‌الله نجفی، دبیر کمیته مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از مجموع بیش از 8 میلیون کد معاملاتی صادر شده برای اشخاص حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه، 15 هزار مورد کدهای معاملاتی فاقد شناسه ملی شناسایی و بسته شد.
 مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اعطای مجوز به 10 شرکت صاحب برند برای احداث جایگاه‌های زنجیره‌ای کوچک در سراسر کشور تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.
 


Page Generated in 0/0061 sec