printlogo


کد خبر: 162224تاریخ: 1395/5/27 00:00
اخبار

سومین وزنه‌بردار ایران به مدال المپیک نرسید
سومین وزنه‌بردار ایران در سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک، رقابت‌های خود را در دسته ۱۰۵ کیلوگرم با عنوان ششمی به پایان برد. وی در شرایطی به این عنوان رسید که حرکت دوم دوضرب را نزد! مسابقات وزنه‌برداری
سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک بامداد سه‌شنبه با رقابت وزنه‌برداران در دسته ۱۰۵ کیلوگرم در سالن ریوسنترو برگزار شد که محمدرضا براری نماینده ایران به عنوان ششم رسید. براری که برای نخستین بار در بازی‌های المپیک حضور پیدا می‌کرد در نخستین حرکت خود وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی برای حرکت دوم وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی را انتخاب کرد که نتوانست این وزنه را مهار کند. وزنه‌بردار کشورمان در سومین حرکت خود وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار این وزنه شد و با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در حرکت یکضرب پایان داد. محمدرضا براری در نخستین حرکت دوضرب موفق شد وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی را مهار کند. وی در اقدامی که مشخص نشد دلیلش چه بود برای مهار وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی نیامد و در حرکت سوم درخواست وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی کرد که موفق به مهار آن نشد و با ۴۰۶ کیلوگرم به عنوان ششم رسید.

شکست تیم ملی والیبال برابر روسیه
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی المپیک ریو به مصاف روسیه رفت و مقابل مدافع قهرمانی المپیک شکست
۳ بر صفر را متحمل شد تا در مرحله حذفی این مسابقات حریف ایتالیا شود. تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه آخرین بازی خود در گروه B رقابت‌های المپیک را مقابل روسیه برگزار کرد و برابر این تیم ۳ بر صفر شکست خورد. تیم ایران در این دیدار به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد. بدین ترتیب تیم ایران در گروه B این مسابقات در رده چهارم قرار گرفت و در مرحله حذفی باید با ایتالیا، صدرنشین گروه A پیکار کند. ایتالیا همه دیدارهای خود را با برد پشت سر گذاشته است.

مهاجم برزیلی
پرسپولیس را محکوم کرد
مهاجم برزیلی پیشین پرسپولیس هم این باشگاه را به پرداخت مطالباتش محکوم کرد. ژوزه تادئو، مهاجم برزیلی که در لیگ چهاردهم و یک نیم فصل در جمع سرخ‌پوشان حضور داشت، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مطالباتش محکوم کرد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار دلار به این بازیکن که با اضافه وزن بالا به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و کارآیی چندانی هم برای پرسپولیس نداشت، بپردازد.

آخرین وضعیت پرونده ژوزه مانوئل
مراحل قانونی شکایت سرمربی پرتغالی از پرسپولیس در جریان است و مسؤولان پرسپولیس به دنبال توافق با «ژوزه مانوئل» هستند. پرونده بدهی ژوزه مانوئل، سرمربی پرتغالی پیشین سرخ‌پوشان از پرسپولیس به یکی از سنگین‌ترین بدهی‌های سال‌های اخیر این باشگاه تبدیل شده است. در همین راستا و طبق آخرین شنیده‌ها باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۶میلیارد تومان به این مربی پرتغالی محکوم شده است و بزودی برای اینکه با خطر کسر امتیاز مواجه نشود، باید این بدهی را پرداخت کند. البته تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع است تا با ژوزه به توافق برسد و به صورت اقساطی قرارداد وی را پرداخت کند.

اخلاقی در 2 قدمی مدال برنز کم آورد
نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی‌فرنگی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو با قبول شکست برابر حریف آلمانی از رسیدن به دیدار رده‌بندی و شانس مدال بازماند. حبیب‌الله اخلاقی، ملی‌پوش کشتی‌فرنگی ایران در دومین دیدار خود در گروه شانس مجدد وزن ۸۵ کیلوگرم بازی‌های المپیک به مصاف «دنیس کودلا» از آلمان رفت و با نتیجه یک ـ‌یک شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را از دست داد. اخلاقی پیش از این دیدار توانست سامان طهماسبی، فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل تیم آذربایجان را در گروه شانس مجدد با نتیجه
۳ بر ۲ شکست دهد. فرنگی‌کار کشورمان در دور نخست رقابت‌های مقدماتی وزن ۸۵ کیلوگرم «زاکاری برگ» از سوئد را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد اما در دور دوم به مصاف «داوید چاکوتادزه» از روسیه رفت که با ضربه فنی مغلوب شد و به گروه شانس مجدد رفت.
 


Page Generated in 0/0049 sec