printlogo


کد خبر: 162228تاریخ: 1395/5/27 00:00
اخبار

رضایی هم به نیمه‌نهایی نرسید
نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2016 برزیل، با شکست مقابل حریف کوبایی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو و در روز پایانی این پیکارها دیروز‌ مسابقات اوزان 66 و 98 کیلوگرم از ساعت 17:30 آغاز شد که قاسم رضایی، نماینده کشورمان در وزن 98 کیلوگرم با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف کوبایی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. با این وجود رضایی در گروه شانس مجدد باقی ماند تا شانسش را برای کسب مدال برنز بیازماید.

امید مدال طلای کشتی فرنگی ایران باخت
نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین مصاف خود در المپیک نتیجه را به حریف گرجستانی واگذار کرد. نوروزی در شرایطی شانس رسیدن به فینال را از دست داد که یکی از شانس‌های طلا بود. رقابت‌های وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو عصر دیروز  آغاز شد که امید نوروزی در دومین کشتی برابر«شاماگی بولکوادزه» از گرجستان با نتیجه  ۲ بر صفر شکست خورد. نوروزی پیش از این در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده و در دور دوم «ریواس اسپینوزا» از ونزوئلا را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرده بود.


نکونام از بازی خداحافظی‌اش کنار کشید
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از بازی خداحافظی‌اش کنار کشید. با اینکه قرار بود بازی خداحافظی جواد نکونام روز 4 شهریورماه با حضور ستاره‌های سابق لالیگا برگزار شود، این ستاره ارزنده فوتبال ایران از حضور در چنین مسابقه‌ای کنار کشید. مسابقه خداحافظی جواد نکونام به همت باشگاه هنرمندان قرار بود با حضور ستاره‌هایی مانند کریستین کارمبئو، فرناندو مورینتس، اریک آبیدال، مندیتا، فرناندو سانز و... در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما جواد نکونام به خاطر لیست بازیکنان اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان کناره‌گیری کرد. باشگاه هنرمندان لیستی را به‌عنوان تیم یاران نکونام منتشر کرد که ظاهرا مورد تایید نکونام نیست. مربی جدید تیم ملی اصرار داشت در این مسابقه چهره‌هایی چون علی پروین، احمدرضا عابدزاده، سیروس دین‌محمدی، مجید نامجومطلق، حمید استیلی، خداداد عزیزی و... حضور داشته باشند اما در لیست ارائه شده نامی از آنها دیده نمی‌شود. به همین خاطر نکونام به مسؤولان برگزاری مسابقه انصرافش را از این مسابقه اعلام کرد. او اعتقاد دارد عدم حضور اسطوره‌های فوتبال بی‌احترامی به آنهاست و تیمی که نامش نکونام است باید مورد تایید او باشد. نکته قابل توجه اینکه علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در لیست اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان قرار دارد.

استقلال نمی‌تواند پادوانی را بخرد
اخبار زیادی درباره جذب لی آندرو پادوانی هر روز مخابره می‌شود. نزدیکان باشگاه خبر داده‌اند این مدافع برزیلی قطعا به استقلال می‌پیوندد اما در این میان گویا کسی حواسش نیست که استقلال فعلا تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند پادوانی را به تیمش ببرد. هر تیم فقط می‌تواند 6 سهمیه لیگ برتری جذب کند. استقلال هر 6 سهمیه‌اش را تا اینجای کار پر کرده پس جایی برای پادوانی نمی‌ماند؛ وریا غفوری از سپاهان، علی قربانی از نفت، بختیار رحمانی از تراکتورسازی، فرشید باقری از صبا، کاوه رضایی از ذوب‌آهن و محمدحسین کنعانی‌زادگان از ملوان در این فصل به استقلال پیوسته‌اند. این 6 نفر باعث شده‌اند استقلال دیگر نتواند بازیکن لیگ برتری جذب کند. استقلال البته برای جذب پادوانی راه‌حل ویژه‌اش را پیدا کرده؛ خروج نام محمدحسین کنعانی‌زادگان. این مدافع به دلیل پارگی رباط صلیبی‌اش فعلا باید استراحت کند و منتظر برگشتن دکتر نوروزی از المپیک بماند تا پایش را به تیغ جراحان بسپارد. با این اوضاع، کنعانی‌زادگان حداقل تا پایان نیم‌فصل اول و احتمالا تا پایان سال 1395 نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.


Page Generated in 0/0055 sec