printlogo


کد خبر: 162311تاریخ: 1395/5/30 00:00
اخبار

آغاز به کار بزرگ‌ترین پروژه پویانمایی برای خردسالان
تولید مجموعه پویانمایی «بچه‌های ساختمان گل‌ها» رسماً آغاز شد. به گزارش تسنیم، امید مرندی مدیرعامل استودیوی پویانمایی صبیان اعلام کرد: «بچه‌های ساختمان گل‌ها» دومین مجموعه استودیوی صبیان، در قالب پویانمایی و برای رده سنی خردسال است که در قالب یک مجموعه 91 قسمتی با تکنیک کات‌اوت تولید خواهد شد.  مرندی افزود: براساس فرآیند طراحی‌شده برای تولید صنعتی پویانمایی در این استودیو، هم‌اکنون به سرعت تولیدی با خروجی 112 دقیقه در ماه رسیده‌ایم و امیدواریم تا پایان دی ماه، تولید 52 قسمت از این مجموعه را به پایان برسانیم. همچنین در این جشن، محمدرضا سرشار، سرپرست گروه نویسندگان «بچه‌های ساختمان گل‌ها» اظهار داشت: نتیجه فعالیت نفسگیر گروه «پویانگاران فردا» در بیش از 9 ماه، به تصویر کشیدن مناسبات کودکان با سایر اعضای خانواده و اجتماع در یک خانواده ایرانی- اسلامی، برای خردسالان و با مقتضیات درک و فهم این گروه سنی در قالب فیلمنامه «بچه‌های ساختمان گل‌ها» بود.  

انتصاب مدیر جدید رادیو قرآن
طی حکمی از سوی نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی سید میعاد صالحی به‌عنوان مدیر شبکه رادیویی قرآن منصوب شد.  به گزارش تسنیم، بخشی از اهداف و مأموریت‌های مورد تأکید معاون صدا به مدیر جدید شبکه قرآن، نوسازی و ارتقای کیفیت برنامه‌ها و ایجاد تحول و توازن مطلوب در کنداکتور شبکه و افزایش میزان مخاطبان و ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم در جامعه و بهره‌گیری جامع از گستره موضوعات و مفاهیم و علوم قرآنی است. معاون صدا در این حکم همچنین از زحمات و تلاش‌های ارزشمند محمدحسین محمدزاده مدیر پیشین رادیو قرآن در مدت تصدی این سمت قدردانی کرد.

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری که شهرداری تهران گفت: تنها کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در هفته کتاب جمهوری اسلامی افتتاح خواهد شد.  به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌‌پور معاون امور فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در این باره گفت: این مجموعه تنها کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران می‌شود. براساس این گزارش، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در فرهنگسرای اشراق راه‌اندازی خواهد شد. مرکز 28 کانون تهران پس از سال‌ها فعالیت چندی پیش از سوی مدیریت فرهنگسرای اشراق تعطیل و ساختمان آن تخلیه شد.

کمال تبریزی: خندوانه  خندیدن برای هیچ است
کمال تبریزی گفت: آنچه در خندوانه اتفاق می‌افتد، خندیدن برای هیچ است. به گزارش ایسنا، تبریزی افزود: مشکلات بسیاری گریبان جامعه و مردم را گرفته است و گویی عده‌ای با مشاوره با روانکاوان به این نتیجه رسیده‌اند که جامعه را فقط به سمت خنده ببرند، آن هم خنده بی‌دلیل. این فیلمساز با اشاره به تلاش برنامه «خندوانه» برای شاد کردن مردم افزود: آنچه در این برنامه اتفاق می‌افتد، خندیدن برای هیچ است اما این خنده ‌درمانی نیست و این وضعیت در جامعه ترویج می‌شود تا جایی که فکر می‌کنیم باید خود را به نفهمی بزنیم.

جلسه سردار نقدی با شورجه
برای ساخت سریال موسی(ع)
سردار نقدی درباره روند پیشروی در پروژه موسی(ع) بیان کرد جمال شورجه، کارگردان این سریال درخواست کرده است جلسه‌ای را با وی داشته باشد.
به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی درباره همکاری‌هایی که قرار بود برای ساخت سریال «موسی(ع)» داشته باشد، عنوان کرد: تا جایی که اطلاع دارم صداوسیما دنبال کردن کار را پذیرفته و گفت‌وگوهایی هم صورت گرفته است. وی ادامه داد: من از نتیجه نهایی خبر ندارم اما شنیده‌ام که کار به جاهای خوب از جمله تعهد اجرایی رسیده است. سردار نقدی در پایان سخنانش بیان کرد: برادر عزیزمان آقای شورجه که مسؤولیت این پروژه را برعهده گرفته از من خواسته جلسه‌ای را در خدمتش باشیم و ان‌شاءالله بزودی این اتفاق محقق خواهد شد. سریال «موسی(ع)» قرار بود به کارگردانی فرج‌الله سلحشور ساخته شود که بعد از او جمال شورجه قرار شد کارگردانی این پروژه نیمه‌تمام را برعهده بگیرد.
 


Page Generated in 0/0051 sec