printlogo


کد خبر: 162317تاریخ: 1395/5/30 00:00
غیبت وزیر جوانان در جلسه ساماندهی امور جوانان!

گروه اجتماعی: شصت و چهارمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در غیبت وزیر ورزش و جوانان و با دستور جلسه ارائه گزارش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش مهر، شصت و چهارمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در حالی تشکیل شد که برای دومین جلسه متوالی وزیر ورزش و جوانان در آن حاضر نشد.  مجید روستا به عنوان نماینده وزارت راه‌وشهرسازی در این جلسه به ارائه گزارشی درباره  سکونتگاه‌های غیررسمی پرداخت و یادآور شد: بسیاری از جوانان ساکن در حاشیه پایتخت برای پیدا کردن کار مهاجرت کرده‌اند و این موضوع تناسب جمعیتی در شهرهای اطراف را به هم زده است. روستا در ادامه به آسیب‌های اجتماعی این مناطق اشاره کرد و افزود: بیشترین آسیب‌های اجتماعی موجود در این مناطق شامل آزار و اذیت همسایگان، مصرف مواد مخدر، توزیع مواد مخدر، توزیع مشروبات الکلی و سرقت از منازل و مغازه‌هاست. ارائه گزارش وزارت بهداشت از آسیب‌های اجتماعی بخش دیگری از جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بود. اگرچه بسیاری از آمار ارائه شده در این گزارش محرمانه تلقی شد و اجازه انتشار پیدا نکرد اما همان میزان آمار منتشرشده نیز کافی بود تا ذهن بسیاری از مدیران را به خود مشغول کند. علی‌اکبر سیاری، معاون بهداشت وزارت بهداشت با انتقاد از عملکرد دولت‌ها در موضوع رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: باید شرایط زندگی روزانه مردم را بهبود ببخشیم، زیرا طی چند دهه گذشته شرایط زندگی مردم براساس شاخص‌های گوناگون سخت‌تر شده است.
سیاری تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد مردم کشور گرسنه‌اند و نان خوردن ندارند که این آمار را وزارت رفاه هم تایید می‌کند. همچنین آمار تماس‌های جنسی در میان دانش‌آموزان که از سوی معاون وزیر بهداشت مطرح شد، با انتقاداتی از سوی برخی اعضای ستاد مواجه شد.
 


Page Generated in 0/0051 sec