printlogo


کد خبر: 162334تاریخ: 1395/5/30 00:00
سرخط خبر

صادرات آهن و فولاد چین به ایران در نیمه نخست 2016 میلادی با رشد یک درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۶۵۳هزار تن رسید.
آرمان خالقی، عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تأکید بر اینکه اجرایی شدن رشد ۸ درصدی در لایحه برنامه ششم با توجه به شرایط فعلی کشور امکانپذیر نیست، گفت: نگاه برنامه ششم بیشتر حمایت از بانک‌هاست.
ترخیص‌‌کاران با ابراز نارضایتی از سامانه جدید گمرکی و طولانی شدن زمان ترخیص کالا، نسبت به صحنه‌سازی برای نمایش کارآمدی سیستم کارشناس مجازی در گمرک، گلایه کردند.
با حکم مدیرعامل منطقه آزاد کیش، علی جهاندیده به عنوان رئیس هیات مدیره کیش ایر منصوب شد.
حجت‌الله صالحی، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد بر نظارت حراست‌ها نسبت به مقررات مربوط به سقف دریافت حقوق و مزایا توسط مدیران دستگاه‌ها تاکید کرد.
هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با تشریح دلایل ابطال الگوی قراردادهای جدید نفتی با تاکید بر اینکه با یک قانون نفت می‌خواهند کل قوانین را دور بزنند، گفت: در قراردادهای جدید شرکت نفت خلع ید می‌شود.
تسنیم نوشت: این هفته مسؤولانی از 2 کشور قزاقستان و روسیه به ایران می‌آیند تا با بازدید از تأسیسات تخلیه و ذخیره‌سازی نفت خام در شمال کشور (پایانه نفتی نکا) و سنجش میزان آمادگی ایران، مذاکرات نهایی را برای آغاز سوآپ نفت خام با ایران انجام دهند.
مهتاب باغبان، مدیر دفتر کنترل کیفی آب و بهداشت ابفای استان تهران گفت: بطری‌های آب پلاستیکی که برای یخ زدن داخل فریزر قرار می‌گیرد، مشکلاتی برای کیفیت آب
ایجاد می‌کند.
تفاهمنامه همکاری بیمه‌ای میان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کلوب پی اند ‌آی SKULD نروژ امضا شد. طبق این تفاهمنامه زمینه‌های همکاری در انواع بیمه‌های دریایی، رسیدگی به شکایات مترتب با پوشش بیمه‌های دریایی، آموزش پرسنل و ارتقای دانش و توانمندی کارشناسان ایرانی صورت می‌گیرد.
 


Page Generated in 0/0048 sec