printlogo


کد خبر: 162347تاریخ: 1395/5/30 00:00
اخبار

دولت معیشت را تحت‌الشعاع انتخابات قرار ندهد
خطیب نماز جمعه تهران در سال پایانی کار دولت یازدهم به آنها توصیه کرد مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد. به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: در ادوار گذشته در سال چهارم دولت‌ها همه چیز را تحت‌الشعاع انتخابات بعدی قرار می‌‌دهند و به کار مردم بهایی داده نمی‌شود. دوستانه به دولتمردان عرض می‌کنم تا روز پایانی در خدمت مردم باشید و مبادا انتخابات آینده باعث شود همه چیز سیاسی شده و معیشت مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد. وی با اشاره به برنامه جدید دنیای استکبار درباره منافقین اظهار کرد: دنیای استکبار برنامه جدیدی علیه ملت ایران دارد و آن برنامه این است که جنازه در حال احتضار منافقین آمریکایی را دوباره زنده کنند در حالی‌که این جنازه هرگز زنده‌شدنی نیست. آیت‌الله خاتمی افزود: قراردادی بین منافقین و دولت جلاد عربستان شکل گرفته است که این قرارداد میلیاردی بوده و حاصل آن این است که منافقین جاسوسی کنند و پول بگیرند. عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه امام عظیم‌الشان در سال 67 صورت دادند کاری قرآنی، فقهی، انقلابی و خدمتی بزرگ به ملت مسلمان ایران بود. اگر آن روز امام آن خدمت را نکرده بودند امروز ما گرفتاری‌های فراوانی داشتیم و امنیت هم نداشتیم لذا امنیت امروز ما مدیون آن اقدام انقلابی امام است.

جنایات داعش را منافقین سال 60 انجام دادند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همین کارهایی که امروز داعش انجام می‌دهد و دنیا با نفرت به او نگاه می‌کند، سال ۵۹ و ۶۰ گروهک منافقین در قبال ملت ایران انجام می‌داد و نمونه‌های آن هم موجود است اما قدرت و تحمل ملت ایران در آن شرایط آنقدر بالا بود که در مقابل آنها دچار انفعال و ضعف نشود. آیت‌الله ایمانی با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره فایل صوتی منتسب به حسینعلی منتظری و مظلوم‌نمایی منافقین به بهانه این فایل صوتی، اظهار کرد: از ابتدا دیدگاه آقای منتظری، یک دیدگاه هماهنگ با مجموعه منافقین بود و عامل این هماهنگی نیز کسانی بودند که در دفتر وی نفوذ داشتند و این خط و ربط‌ها را تنظیم می‌کردند. وی افزود: علت اینکه امام‌(ره) مساله عزل منتظری را مطرح کردند، این بود که خطاب به وی فرمودند: «شما اسرار نظام را به دشمنان نظام ارائه می‌دهید و کسی که در حد رهبری است نباید این اسرار را در اختیار دشمنان بگذارد». نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه منتظری همواره دیدگاه منفی نسبت به مجموعه امام(ره) و بیت ایشان داشت، گفت: برای منافقین نمی‌توان به هیچ شکلی چهره‌ای مظلوم ترسیم کرد.  آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: آنچه امروز داعش و تروریست‌ها نسبت به مسلمانان سوریه، عراق و نقاط دیگر پیاده می‌کنند، منافقین در سال‌های اول انقلاب که منتهی به فرارشان هم شد، در قبال مردم ایران انجام ‌دادند. وی خاطرنشان کرد: به منافقین نمی‌شود ترحم کرد، بلکه به خاطر گناهانی که در حق ملت ایران انجام دادند، مستوجب هر گونه مجازاتی بودند و هستند؛ آنها حتی جنایت‌های زیادی را در قبال مردم عراق و کردها کردند، یعنی هر جا رفتند جز خیانت، جنایت، ظلم و ستم چیز دیگری نداشتند.


از تمام مقالاتم درباره ظریف تبری می‌جویم
خسرو معتضد گفت: 3 سال پیش ده‌ها مقاله درباره ظریف نوشتم اما الان از همه این مقالاتم تبری می‌جویم. به گزارش تسنیم، کارشناس مسائل تاریخی در میزگرد بازخوانی کودتای 28 مرداد، درباره مشابهت‌سازی برخی رسانه‌ها بین محمدجواد ظریف و دکتر مصدق و مشابهت‌سازی میان برجام و ملی شدن صنعت نفت می‌گوید: من 3 سال پیش ده‌ها مقاله درباره ظریف نوشتم اما الان از همه این مقالاتم تبری می‌جویم. آقای ظریف به‌نظر من فریب خورد. من قبلاً می‌نوشتم که او چقدر عالی انگلیسی صحبت می‌کند و چقدر خوب جواب مطبوعات آمریکا را می‌دهد، اما آخرش به‌نظر من اشتباه عمل کرد. معتضد افزود: درباره برجام باید منتظر باشیم و به مردم امید بدهیم، ولی به‌نظر من خیلی بد جلو رفتیم و [برای رفع تحریم‌ها و عمل طرف مقابل به تعهداتش] هیچ تضمینی نگرفتیم. ما همه کاری کردیم، بتن ریختیم، سیمان ریختیم ولی حقیقت این است که من با دیدن این وضعیت افسرده شدم، فعلاً که چیزی دست ما نیامده است.


Page Generated in 0/0045 sec