printlogo


کد خبر: 162461تاریخ: 1395/6/1 00:00
اخبار

مدیرکل بحران استان هرمزگان مطرح کرد
مصدومیت 5 نفر در زلزله 4/8ریشتری بستک
مدیرکل بحران استان هرمزگان از مصدومیت 5 نفر در زمین‌لرزه 8/4 ریشتری  بستک خبر داد. علیرضا صفا، مدیرکل بحران استان هرمزگان در این‌باره به ایسنا گفت: به دنبال زمین‌لرزه 8/4 ریشتری در شهرستان بستک که در ساعت 12:13 روز یکشنبه این شهرستان را تحت تاثیر قرار داد، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد و تیم‌های ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند. وی با بیان اینکه برابر گزارش تیم‌های ارزیاب این زمین‌لرزه خسارتی را به ساختمان‌ها و تاسیسات این شهرستان وارد نکرده است، عنوان کرد: ‌تنها 5 نفر از شهروندان دچار مصدومیت شدند که 4 نفر از آنها به شکل سرپایی خدمات درمانی را دریافت کردند و یک نفر دیگر نیز به دلیل نیاز به دریافت خدمات درمانی بیشتر در بیمارستان بستری شد.

ضارب بانوان جهرم به سزای اعمال خود رسید
حکم اعدام ضارب بانوان جهرم که باعث ایجاد ترس و وحشت در این شهرستان شده بود در ملأ عام اجرا شد. به گزارش میزان، حکم اعدام ضارب بانوان جهرم با قاطعیت دستگاه قضایی صبح روزگذشته و در ملأ عام اجرا شد.براساس این گزارش، متهم «سعید.ب» که از سوی دادگاه انقلاب جهرم به جرم محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد بر بانوان جهرم به اعدام در ملأ عام محکوم شده بود، صبح روز گذشته پس از تایید حکم توسط شعبه 41 دیوان عالی کشور و استیذان معاون اول قوه‌قضائیه در چهارراه دفاع‌مقدس با حضور جمعی از مردم به به دار مجازات آویخته شد. این متهم 24 ساله همچنین به دلیل ایراد ضرب و جرح عمدی به پرداخت دیه در حق شکات نیز محکوم شده بود. گفتنی است اقدامات مجرمانه این فرد باعث ایجاد ترس و وحشت در میان زنان و دختران در شهرستان جهرم شده بود. این مجرم پس از دستگیری به اقدامات مجرمانه خود اعتراف و پزشکی قانونی نیز صحت عقلی وی در زمان ارتکاب جرائم را تایید کرده بود.


سازمان غذا و دارو اعلام کرد
اسامی فرآورده‌های غذایی غیرمجاز
سازمان غذا و دارو اسامی برخی فرآورده‌های غیرمجاز را به دلیل جعل یا فقدان مجوزهای بهداشتی، اعلام کرد. به گزارش ایرنا، سازمان غذا و دارو با انتشار اطلاعیه‌ای، آﻟﻮﭼﻪ با نام‌های تجاری ترش مرزوسن سون، آلبالو خشک با نام تجاری کرشته و آلوچه و لواشک میوه‌ای با نام تجاری اوشاقلار را غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.
براساس این اطلاعیه، محصولات آلوچه بهداشتی تولید صنایع غذایی زرین‌ترش با نام تجاری زرین ترش شبستر روستای ملک‌زاده و آلوچه فرآوری شده با نام تجاری زرین‌ترش شبستر شهرک صنعتی کوزه‌کنان، لواشک میوه‌ای با نام تجاری گلفام طلایی، آلوچه خمیری فرآوری شده با نام تجاری صبا شهرک صنعتی شندآباد شبستر و آلوچه فرآوری شده تولید شرکت تاتلی ترش شبستر با نام تجاری تاتلی غیرمجاز است. همچنین آلوچه و لواشک با نام تجاری ناروین به دلیل جعل یا فقدان مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، سازمان غذا و دارو نیز غیرمجاز به حساب می‌آید.


Page Generated in 0/0039 sec