printlogo


کد خبر: 162472تاریخ: 1395/6/1 00:00
اخبار

آرزوی مدیر گروه موسیقی «نامیرا»
دیدار بدون تشریفات با مرادخانی!
مدیر و رهبر ارکستر گروه کُر «نامیرا» همزمان با 20 سالگی این مجموعه موسیقایی از کم‌توجهی به گونه‌های مختلف موسیقی انتقاد کرد. به گزارش مهر، فرهاد هراتی، مدیر و رهبر ارکستر گروه کُر «نامیرا» با اشاره به فعالیت‌هایی که این گروه طی سال‌های گذشته در حوزه مسائل هنری، اجتماعی و محیط‌زیست داشته است، توضیح داد: شرایط به گونه‌ای است که همه گروه‌ها و افراد دیده نمی‌شوند و شاید به دلیل همین بی‌مهری‌ها باشد که تا این حد خسته شده‌ام. البته ما با همه این بی‌مهری‌ها و بی‌توجهی‌ها هنوز مشغول کار کردنیم و باز هم با امید به آینده جلو می‌رویم البته بماند که بسیاری از پروژه‌های بزرگ بین‌المللی هم وجود داشت که می‌توانست با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها به جای خوبی برسد و نرسید.  هراتی افزود: من هیچ تقاضایی از افراد و نهادها ندارم جز اینکه ما را بیشتر بشناسند. من هم دوست دارم یک روزی بتوانم با آقای مرادخانی به عنوان معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی براحتی و بدون تشریفات ملاقاتی داشته باشم. البته شاید هم‌اینک دغدغه‌های جدی‌تر و بزرگ‌تری از گروه «نامیرا» در حوزه موسیقی وجود دارد که فعلا فرصتی برای فکر کردن به ما نمی‌گذارد. به هر ترتیب اینها درددل‌هایی 20 ساله بود و امیدوارم روزی شرایط بهتری حکمفرما شود.

شروع به کار دوباره «شکرستان»
مجموعه عروسکی «شکرستان» این روزها آخرین مراحل پیش‌تولید خود را طی می‌کند تا بزودی کلید بخورد.  به گزارش مهر، این مجموعه این روزها به ساخت موسیقی هم رسیده و ساخت دکور و عروسک‌ها کامل شده است. «شکرستان» که پیش از این انیمیشن آن به پخش رسید شخصیت‌های زیادی دارد و حالا مجموعه عروسکی آن نیز این شخصیت‌ها را به کار گرفته است که بیش از نیمی از صداپیشه‌ها را صداپیشه‌های مجموعه «کلاه قرمزی» تشکیل می‌دهند. این مجموعه عروسکی پروداکشن عظیمی دارد و تاکنون ۴۰ لوکیشن برای آن ساخته شده است. همچنین بتازگی احسان کرمی به عنوان راوی این مجموعه عروسکی انتخاب شده است؛ کاری که پیش از این توسط زنده‌یاد مرتضی احمدی در مجموعه انیمیشنی آن انجام می‌شد. «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی ساخته می‌شود.

«کوی محبت» در تدارک عیدانه‌‌های «قربان» تا «غدیر»
برنامه «کوی محبت» با فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیرخم به صورت ویژه روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود.  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمصطفی موسوی، تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی «کوی محبت» درباره ویژه‌های این برنامه به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر گفت: این برنامه از روز عید قربان تا عید سعید غدیر خم به صورت ویژه و مستمر به پخش می‌رسد و در روز عرفه از کربلای معلا و عید سعید غدیر خم از صحن و سرای نجف اشرف روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. وی در ادامه درباره طرح «خشت‌هایی برای بهشت» بیان کرد: این طرح با هدف مشارکت حداکثری مردم در ساخت صحن حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) در نجف اشرف اجرا شده است. مخاطبان، خودشان به طور مستقیم در ساخت این صحن مبارک شریک هستند. گفتنی است، برنامه «کوی محبت»  هرهفته جمعه‌ها از ساعت 19 تا 20 با حضور کارشناسان مذهبی روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود.

«آقای خاص» به شبکه 5 آمد
«آقای خاص» عنوان مجموعه طنز نمایشی عروسکی است که از شنبه ۳۰ مردادماه ساعت:۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه 5 آمده است. به گزارش تسنیم، داریوش  ربیعی تهیه‌کننده مجموعه طنز نمایشی «آقای خاص» در توضیح این مجموعه گفت: این طنز نمایشی در 15 قسمت 20 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و موضوع آن درباره شخصیتی به نام آقای خاص است که او اولین خبرگزاری تصویری کشور را به نام «خاصنا» افتتاح کرده است. در این خبرگزاری به بعضی از موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... از دریچه‌ طنز پرداخته می‌شود.  وی توضیح داد: در مجموعه نمایشی شخصیت‌های عروسکی مانند آقای خاص، ذی‌ربط، تهرانی، دارا فرا دامنه، منوچهر قزن‌قفلی‌زاده  و... حضور دارند و در قسمت‌های بعدی شخصیت‌های دیگری نیز به آن اضافه می‌شوند.


Page Generated in 0/0059 sec