printlogo


کد خبر: 162473تاریخ: 1395/6/1 00:00
رویدادها

مدیر مجموعه شهر کتاب مشهد عنوان کرد
برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «تن‌تن و سندباد»
مدیر مجموعه فرهنگی شهر کتاب مشهد از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «تن‌تن و سندباد» ویژه نوجوانان به مناسبت رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری از این کتاب خبر داد.  به گزارش فارس، ابراهیم بالاپژوه با اعلام خبر برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «تن‌تن و سندباد» گفت: در پی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب، این مسابقه در سطح شهر مشهد برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت کتبی روز جمعه، پنجم شهریور برگزار می‌شود، افزود: در این روز نویسنده کتاب، آقای محمد میرکیانی نیز حضور خواهد داشت و بخش‌هایی از کتاب را بازخوانی و کتاب علاقه‌مندان را امضا می‌کند. مدیر مجموعه فرهنگی شهر کتاب با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا چهارم شهریورماه است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند، از طریق تماس با شماره 37139027 جزئیات شرکت در این مسابقه را جویا شوند. بالاپژوه در تشریح چگونگی برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه ویژه افراد زیر 18 سال و به صورت 5 سوال تستی خواهد بود. وی همچنین درباره جوایز در نظر گرفته‌شده برای برندگان تصریح کرد: به نفر اول، یک عدد ربع‌سکه بهار آزادی، به نفر دوم، تسهیلات 200 هزار تومانی خرید کتاب و به نفر سوم، تسهیلات 100 هزار تومانی خرید کتاب تعلق خواهد گرفت.

عذرخواهی دوباره مهران مدیری
ما راضی به دلگیر شدن حتی یک ایرانی نیستیم
مهران مدیری گفت: اگر جمله‌ای گفته شده یا می‌شود به خاطر نقصان اطلاعات ما است و ما راضی به دلگیر بودن حتی یک نفر با هر تفکر، طبقه اجتماعی، شغلی و لهجه‌ای نیستیم. به گزارش فارس،  مهران مدیری برای بار دوم در برنامه «دورهمی» از برخی مردم که از شوخی‌های او دلگیر شده‌اند،‌ عذرخواهی کرد. این مجری و کارگردان در بخشی از برنامه «دورهمی» در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به ماهیت این برنامه گفت: اسم برنامه «دورهمی» دقیقا بازگوی همه محتویات آن است. «دورهمی» یعنی دورهم و با هم بودن و این فقط یک اسم نیست. وی ادامه داد: این برنامه همه مردم ایران را فارغ از مذهب،‌ طبقه اجتماعی، تحصیلات و تفکر در کنار همدیگر دوست دارد و ما در تلاشیم اگر مشکلی در اجتماع و در هر رابطه‌ای وجود دارد با زبان طنز برطرف کنیم. وی ادامه داد: اگر جمله‌ای بنادرست گفته شده یا می‌شود به خاطر نقصان اطلاعات ما است.

برگزاری نخستین دوره حراج تخصصی فرش در ایران
آثار نخستین دوره حراج تخصصی فرش در ایران در روز 5 شهریورماه توسط احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون چکش خواهد خورد. به گزارش «وطن امروز» نمایشگاهی از 27 فرش منتخب در روزهای دوم، سوم و چهارم شهریورماه از ساعت 10 صبح لغایت 21 جهت بازدید عموم در سالن خانه همایش در خیابان فرشته، خیابان فیاضی، پلاک 46 برپا خواهد شد و همچنین مراسم حراج در روز جمعه پنجم شهریورماه در همین مکان توسط احمد نجفی چکش خواهد خورد. «خانه حراج ملی» تاکنون اقدام به برگزاری 2 دوره حراج ملی آثاری در زمینه‌های نقاشی، نقاشیخط، تذهیب، خوشنویسی، مینیاتور، صنایع‌ دستی، فرش دستباف و سوخت چرم کرده است.

فیلم زندگی یک فوتبالیست در راه جشنواره فجر
محسن دامادی گفت: قطعاً فیلم سینمایی «خاله هما کی می‌آید» را در جشنواره فیلم فجر سال جاری خواهیم داشت که امیدوارم اتفاقات خوبی برایش بیفتد. به گزارش فارس، این نویسنده و کارگردان در این باره گفت: در قصه این فیلم در یک طرف روایت زندگی یک فوتبالیست وجود دارد و در قسمت دیگر زندگی همسرش که یک هنرمند نقاش است را نیز داریم که با کنار هم قرار گرفتن آنها روایت این فیلم شکل می‌گیرد. این فضا و جایگاه برای شخص خودم به عنوان کارگردان جذاب بود. همواره فوتبالیست‌ها و مربیان را براساس آنچه از آنها از طریق رسانه‌ها دیده و شنیده‌ایم می‌شناسیم. یک فوتبالیست ویژگی‌های خاصی دارد که در مقابلش همسر کاراکتر فیلم است و ویژگی‌های یک هنرمند را داراست که می‌تواند در نوع خود جذاب باشد. به نظرم این قصه یک قصه شیرین است که امیدوارم مخاطبان نیز دوستش داشته باشند.


Page Generated in 0/0061 sec