printlogo


کد خبر: 162494تاریخ: 1395/6/1 00:00
سرخط خبر

 فارس نوشت: امروز شورای رقابت به شکایت نانوایان درباره صدور مجوز کسب‌وکار نانوایی رسیدگی می‌کند.
  علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال وام به شرکت‌های کوچک و متوسط گفت: این وام‌ها به بنگاه‌های کوچک و متوسط در استان‌های تهران، کرمان، فارس، خراسان رضوی و یزد پرداخت شد.
 قزاقستان در نظر دارد قراردادی را با ایران در زمینه ناوگان بازرگانی در دریای خزر در سال 2016 به امضا برساند و پیش‌نویس این قرارداد بزودی برای طرف ایرانی ارسال خواهد شد.
 با ابلاغ آیین‌نامه‌ای، برخی خدمات شرکت ملی نفت با نرخ صفر مالیاتی حساب می‌شود.
 وزیر نیرو گفت: فعلاً پیشنهادی درباره افزایش قیمت آب و برق به دولت ارائه نشده است.
 معاون تعاون وزیر کار گفت: مذاکرات و توافقات اولیه با بانک مرکزی برای ایجاد بانک تعاون انجام شده است.
 احسان سهرابی، عضو هیات‌مدیره شورای اسلامی کار گفت: وزارت کار با اینکه قول مساعد برای افزایش حق مسکن کارگران داده بود اما اکنون از زیر بار این مسؤولیت شانه خالی می‌کند.
 آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌ساز با اعلام اینکه تولید مشترک محصولات جدید پژو اگر کمتر از ۴۰ درصد ساخت داخل صورت گیرد خلاف سیاست‌های وزارت صنعت است، گفت: قطعه‌سازان کشور تا ۸۰ درصد امکان تولید قطعات مورد نیاز خودروهای مشترک را دارند.
 سیدکمال‌الدین شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزیر سابق با مسکن‌مهر به شهرسازی ضربه زد، گفت: مسکن‌مهر تبدیل به معضلی شده است که هم دولت تدبیر و امید و وزارت راه‌وشهرسازی و هم دولت‌های بعدی از آثار و عوارض نامطلوب آن در عذاب هستند.
 نشست معارفه اعضای جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد و بر این اساس علیرضا صالح به عنوان قائم‌مقام هیات عامل، حمیدرضا تیموری به سمت معاون سرمایه‌گذاری داخلی و علیرضا ساعدی سارخانلو در سمت معاون اقتصادی و همکاری‌های بین‌المللی صندوق توسعه ملی معرفی شدند.
 خط اعتباری یک میلیارد یورویی تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای، زیرساختی و اولویت‌دار کشورمان، بین ایران و نروژ گشایش یافت.
 امروز بیست‌وپنجمین نمایشگاه فرش دستباف ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجمع و رویداد سالانه در حوزه فرش دستباف دنیا آغاز شد تا 7  شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بیش از 700 شرکت تولیدی و صادراتی هنر- صنعت فرش دستباف کشور در این نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.
 شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به منظور خرید راحت بلیت، سامانه فروش تلفنی بلیت قطارهای خود را از طریق سامانه تلفنی 1539 در تهران و 55122417-021 در شهرستان‌ها راه‌اندازی کرد. متقاضی به محض دریافت پیامک کد رزرو، حداکثر به مدت 2 ساعت مهلت دارد از طریق شماره تلفن 895144-021 برای پرداخت مبلغ بلیت اقدام و خرید خود را قطعی کند.
 


Page Generated in 0/0051 sec