printlogo


کد خبر: 162497تاریخ: 1395/6/1 00:00
کوتاه و گویا

  امیر آدینه‌لو، مدیر کمیته امداد شمال غرب شهر تهران با اشاره به بهره‌مندی بیش از یکهزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد شمال غرب شهر تهران اظهار داشت: فراهم آوردن تسهیلات و امکات لازم برای ادامه تحصیل و رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی از محورهای اساسی فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد است. همچنین به گفته سلیمان آقایی‌رنجبر، مدیر کمیته امداد شهرستان پاکدشت، در 5 ماه ابتدای امسال بیش از 12 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و خودکفایی به مددجویان مورد حمایت این نهاد پرداخت شده است.
  محسن آیتی، دبیر علمی نوزدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران در آستانه برگزاری این کنگره اظهار داشت: سرطان مثانه طی سال‌های گذشته شیوع بالایی داشته است اما مانند سایر سرطان‌ها اگر بموقع تشخیص داده و اقدام شود، با موفقیت درمان خواهد شد.
  سیدحمید جمالدینی، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برگزاری دوره مدیریت بحران اظهار داشت: هلال‌احمر نیازمند کسب مرجعیت علمی و عملی در ماموریت‌های خود است و این موضوع از طریق آموزش‌های مداوم، پژوهش‌های مبتنی بر نیاز، مستندسازی تجارب  و استفاده از تجارب موفق به دست می‌آید.
 


Page Generated in 0/0057 sec