printlogo


کد خبر: 162570تاریخ: 1395/6/3 00:00
اخبار

رهبر معظم انقلاب از کاروان ورزشی المپیک تشکر و قدردانی کردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشکاران و مربیان پرتلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ تشکر و قدردانی کردند. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشکاران و مربیان پرتلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک 2016 تشکر و قدردانی کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
به کاروان ورزشی بازگشته از المپیک؛ قهرمانانی که با مدال‌آوری دل ملت را شاد کردند؛ به پهلوانانی که از حق خود بر اثر ناداوری‌ها محروم شدند؛ به ورزشکارانی که عدم موفقیت آنان از ارزش تلاش و کوشش آنها نمی‌کاهد؛ به بانوان ورزشکاری که نشانه‌ افتخارآمیز پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند، به بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید و به مربیان و پیشکسوتان ورزش کشور، خوشامد می‌گویم و از همه‌ شما سپاسگزاری می‌کنم. قدر شما را می‌دانیم.
سیدعلی خامنه‌ای

خداداد عزیزی: به پلیس فتا شکایت می‌کنم
بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال گفت: من هیچ صفحه اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کنم. خداداد عزیزی در گفت‌وگو با فارس، درباره مطلبی که در اینستاگرام از قول او منتشر شده مبنی بر اینکه انتقاداتی را علیه خواننده زیرزمینی منتشر کرده، اظهار داشت:‌ من باید بگویم هیچ صفحه‌ اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیت نمی‌کنم. نمی‌دانم چه کسی هم این موضوع را عنوان کرده و هدف او از منتشر کردن این مطالب چیست. وی ادامه داد: باور کنید اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من اصلاً از مسائلی مثل فالوده، بستنی و فالوور سر درنمی‌آورم! نسبت به کسی که این صفحه را به نام من راه انداخته، شکایت می‌کنم و می‌دانم پلیس فتا هم پیگیر اینگونه مسائل است.

روسیه حضور در پارالمپیک را از دست داد
 فرجام‌خواهی کشور روسیه درباره حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو بی‌نتیجه ماند.
به گزارش  مهر، پس از اینکه کمیته ضددوپینگ اقدام به محرومیت کشور روسیه از حضور در بازی‌های پارالمپیک کرد، مقامات ورزشی این کشور اعتراض خود را به دادگاه عالی داوری در ورزش ارسال کردند که مورد موافقت واقع نشد. در تصمیمی که روز سه‌شنبه در دادگاه عالی داوری در ورزش واقع در لوزان سوییس اتخاذ شد، مقرر گردید هیچ ورزشکار روسی حق شرکت در پارالمپیک ریو را نخواهد داشت.  

دهن‌کجی هواداران سلتیک به یوفا با کمک به مردم فلسطین
هواداران تیم فوتبال سلتیک با جمع‌آوری کمک‌های خیریه، اقدام اتحادیه فوتبال اروپا را برای جریمه کردن آنها در بازی اروپایی اخیرشان تلافی کردند. به گزارش  تسنیم، به‌دنبال جریمه شدن باشگاه سلتیک از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به‌دلیل حمایت‌ طرفدارانش از مردم فلسطین، هواداران این تیم به شیوه‌ای جالب به نهاد حاکم بر فوتبال قاره سبز دهن‌کجی کردند و در یک اقدام خیریه برای مردم فلسطین کمک مالی جمع‌آوری کردند. صدها هوادار سلتیک چهارشنبه هفته گذشته قبل و در جریان بازی تیم‌ محبوب‌شان برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس در دور رفت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، در خارج و داخل ورزشگاه سلتیک‌پارک، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند که این حرکت آنها از سوی یوفا یک اقدام سیاسی و غیرورزشی قلمداد و منجر به جریمه باشگاه سلتیک شد. هواداران سلتیک هم برای تلافی کردن مجازات یوفا، در یک کمپین اینترنتی برای جمع‌آوری 75 هزار پوند کمک خیریه برای مردم فلسطین اقدام کردند که یکی از اهداف آن تأمین مخارج پزشکی و تأمین سلامت آن دسته از کسانی بود که قربانی حملات رژیم اشغالگر قدس شده‌اند. در عرض کمتر از 24 ساعت پس از شکل‌گیری کمپین هواداران سلتیک، مبلغ کمک‌های خیریه‌ای که برای مردم فلسطین جمع‌آوری شد به بیش از 80 هزار پوند رسید، یعنی
5 هزار پوند بیش از رقمی که در نظر گرفته شده بود.


Page Generated in 0/0081 sec