printlogo


کد خبر: 162614تاریخ: 1395/6/3 00:00
اخبار

دبیر شورایعالی هماهنگی ترافیک خبر داد
اعمال جریمه 50 هزار تومانی معاینه فنی در طرح LEZ
خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده اجرای طرح زوج و فرد در شهر تهران، از ابتدای مهرماه سال جاری اعمال قانون خواهند شد. به گزارش «وطن امروز»، پوریا محمدیان، دبیر شورایعالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور در این‌باره اظهار داشت: به منظور کاهش آلودگی هوای تهران و اجرای طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) از نیمه شهریورماه خودروهای فاقد معاینه فنی شناسایی و پیامک ارشادی برای آنها ارسال خواهد شد. وی با اشاره به اجرای جدی اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای مهرماه سال جاری خاطرنشان کرد: محدوده اجرای طرح زوج و فرد 80 کیلومتر مربع از هسته مرکزی تهران است و 300 دوربین پردازشگر تصاویر که قابلیت شناسایی پلاک خودرو را دارند در این محدوده فعال هستند. وی یادآور شد: خودروهای فاقد معاینه فنی که از این طریق شناسایی می‌شوند مبلغ 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

لزوم تعیین سهم دولت در فقرزدایی
معاون نظارت شورای شهر تهران خواستار تعیین سهم دولت در فقرزدایی از جامعه شد.
به گزارش شهرنوشت، عباس جدیدی، معاون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به نقش کمیته امداد در پایین آوردن سطح فقر در جامعه اظهارداشت: همان طور که 80درصد نگاه مردم به شهرداری درباره تامین نظافت شهر است، نگاه مردم به کمیته امداد نیز از دیدگاه فقرزدایی است. جدیدی عنوان کرد: باید مشخص کنیم که نقش دولت در فقرزدایی و تخصیص بودجه به کمیته امداد در جهت پویا کردن این کمیته  چه بوده است. وی افزود: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند وظایف‌شان را به‌درستی انجام دهند. این در حالی است که کمیته امداد وظیفه اصلی‌اش رفع فقر است.


 تمدید مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی
مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا 20 شهریور سال جاری تمدید شد. به گزارش«وطن‌امروز» سیدفردین تقی‌زاده، معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در این باره گفت: ثبت‌نام انواع وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید تا 20 شهریور سال جاری تمدید شد. معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویانی که تاکنون برای دریافت وام ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند برای ثبت‌نام تا 20 شهریورماه سال جاری به سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی اینترنتی www.swf.ir مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0063 sec