printlogo


کد خبر: 162615تاریخ: 1395/6/3 00:00
کوتاه و گویا

  فرشاد هاشمیان، دبیرعلمی پانزدهمین همایش سالانه  انجمن علمی داروسازان ایران با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا در زمینه کنترل و مدیریت درد هنوز به نقطه ایده‌آل دست پیدا نکرده‌اند، عنوان کرد: کنترل و مدیریت درد در مراکز درمانی باعث افزایش رضایتمندی بیمار از خدمات ارائه شده می‌شود.
  سیدرامین حسینی‌نژاد، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه طرح ساماندهی تقاطع‌ها در سطح نواحی ششگانه به صورت ویژه از ابتدای سال 95 آغاز شده است، گفت: این طرح شامل تعویض کف‌پوش‌ها، جداول شکسته، اصلاح نهر و ایجاد مسیر ویژه نابینایان و مسیر تردد برای جانبازان و افراد دارای معلولیت است. همچنین سیدامیر فتاحیان، قائم مقام شهردار منطقه 8 با اشاره به طرح «بوستان محله من» اظهار داشت: این طرح با مشارکت سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهرداری تهران در سطح محدوده در حال اجراست.
  محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 7 از آموزش کاشت و برداشت گیاهان دارویی ویژه فصل تابستان، در 3 مرکز آموزش گل و گیاه معلم، جوان و آزادگان واقع در این منطقه خبر داد.
  سعدالله عیسی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ از برگزاری جشنواره اوقات فراغت (داستان تابستان) با حضور هنرمندان و ورزشکاران در بوستان بعثت خبر داد. همچنین براساس اعلام حبیب‌الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 توسعه آموزش‌های شهروندی در زمینه مسائل حقوقی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
 


Page Generated in 0/0048 sec