printlogo


کد خبر: 162694تاریخ: 1395/6/6 00:00
اخبار

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن اروپا شد
مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همچنین انتخاب بهترین بازیکن اروپا در شهر موناکوی فرانسه برگزار شد. بعد از مشخص شدن چیدمان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نوبت به انتخاب برترین بازیکن اروپا در سال 16 - 2015 رسید. در نهایت از میان کریستیانو رونالدو، گرت بیل و آنتوان گریزمان، رونالدوی پرتغالی که در این فصل 2 جام بزرگ اروپایی را به همراه تیم باشگاهی و تیم‌ملی کشورش کسب کرد، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

خشم منصوریان و مذاکره با هیأت‌مدیره
هفته گذشته نشستی بین شهاب جهانیان، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال و فرزاد مجیدی برگزار شد. هنگامی که این جلسه برگزار شد، برخی‌ها آن‌ را به نتایج ضعیف منصوریان در استقلال و اولتیماتومی که هیات‌مدیره به او داده ربط دادند و فرهاد مجیدی را به عنوان گزینه جدی جانشینی منصوریان دانستند. این حرف و حدیث‌ها در نهایت به گوش علیرضا منصوریان رسید. بعضی‌ از لیدرهای استقلال نیز این موضوع را با سرمربی تیم‌شان مطرح کردند و حتی به او گفتند جهانیان به دنبال راهی است تا وی را برکنار کرده و فرهاد مجیدی را جایگزین او کند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این موضوع باعث ناراحتی شدید منصوریان شده و حتی در این زمینه با یکی از اعضای هیات‌مدیره نیز صحبت کرده است.  پس از این وقایع نکته جالب و قابل تامل به اظهار نظر جهانیان بازمی‌گردد که  اعلام کرده فرزاد مجیدی فقط برای پیگیری مطالباتش با او دیدار کرده و جز این، مساله دیگری مطرح نبوده است.

فروش بلیت‌های پارالمپیک رکورد زد
در حالی ‌که این نگرانی وجود داشت فروش بلیت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ با مشکل مواجه شود، رکورد فروش آن در یک روز شکسته شد. به گزارش ایسنا، برگزارکنندگان بازی‌های پارالمپیک از فروش ۱۳۳ هزار قطعه بلیت این بازی‌ها در روز سه‌شنبه خبر دادند و طبق اعلام آنها این بیشترین تعداد فروش بلیت در یک روز در کل ادوار پارالمپیک به حساب می‌آید. سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک گزارش داد فروش بلیت‌های پارالمپیک پس از پایان بازی‌های المپیک در روز یکشنبه به یک‌باره شتاب گرفته است. براساس این اعلام، آنها روز شنبه ۱۶ هزار قطعه بلیت فروختند و تعداد این فروش در روز یکشنبه به ۵۰ هزار قطعه افزایش پیدا کرد. روز دوشنبه ۱۰۰ هزار بلیت فروش رفت و یک روز پس از آن یعنی سه‌شنبه فروش بلیت به ۱۳۳ هزار قطعه رسید که این یک رکورد به حساب می‌آید. قیمت بلیت‌های پارالمپیک از 3 تا ۴۰ دلار است.

انقلاب در لیگ قهرمانان اروپا
با تغییر سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان اروپا کشورهای آلمان، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، صاحب 4 تیم در این رقابت‌ها شدند. یوفا روز جمعه تصویب کرد از سال ۲۰۱۸ سیستم سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان اروپا تغییر می‌کند و 4 تیم برتر لیگ‌های معتبر اروپایی یعنی کشورهای آلمان، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا به صورت مستقیم و بدون دیدار پلی‌آف راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد. این تصمیم به این خاطر گرفته شده که به اهمیت و جایگاه لیگ قهرمانان خدشه‌ای وارد نشود.

عدم توافق مانع پیوستن پادووانی  به استقلال
جدایی مدافع تیم فوتبال سپاهان از این تیم به‌راحتی که او تصور می‌کرد، نبود و همین مساله مانع از انتقال این مدافع برزیلی به جمع آبی‌پوشان شده است. به گزارش تسنیم، لئوناردو پادووانی که مدنظر تیم فوتبال استقلال قرار دارد، هنوز نتوانسته است مشکلاتش را با باشگاه سپاهان برطرف کند. مدافع برزیلی فصل گذشته سپاهان به‌دلیل عدم توافقات مالی با سپاهان نتوانسته رضایتنامه‌اش را از این باشگاه بگیرد و به‌همین دلیل نمی‌تواند به استقلال بپیوندد. ظاهراً پادووانی مدعی شده بندی در قراردادش وجود دارد که می‌تواند آن را یکطرفه فسخ کند اما مسؤولان سپاهان چنین ادعایی را رد کرده‌اند و تأکید دارند او تنها با جلب رضایت آنها می‌تواند از جمع زردپوشان جدا شود. مسؤولان سپاهان به پادووانی اعلام کرده‌اند برای جدایی از سپاهان باید درخواست رسمی داده و تیم خواهان او نیز باید با باشگاه سپاهان مذاکره مستقیم داشته باشد. باید دید استقلالی‌ها می‌توانند این بازیکن را به خدمت بگیرند یا خیر.
 


Page Generated in 0/0056 sec