printlogo


کد خبر: 162713تاریخ: 1395/6/6 00:00
سرخط خبر

 علی کمره‌ای، مشاور رئیس گمرک ایران با اشاره به خرید 4 دستگاه ایکس‌ری اظهار داشت: این دستگاه‌ها قابلیت اسکن محتویات داخلی کامیون‌ها را داشته و اکنون قابلیت اسکن 3 هزار دستگاه در 24 ساعت وجود دارد.
 وزیر جهاد کشاورزی گفت: بدهی دولت به گندمکاران از طریق فروش اوراق مشارکت در بورس پرداخت می‌شود.
 مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت:‌ برای نگهداری گندم خریداری شده از کشاورزان کمبود سیلو نداریم، چراکه علاوه‌بر 11 میلیون تن گندم امسال، 5 میلیون تن نیز هنوز از سال گذشته در سیلوها باقی مانده است.
 محمدرضا رمضانی، معاون پارلمانی اتاق بازرگانی ایران گفت: با اینکه توافق برجام انجام شده اما هنوز شاهد آثار و پیامدهای آن نیستیم.
 علیمراد اکبری، معاون آب‌وخاک و صنایع وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود ۳۸۰ هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور وجود دارد که سالانه ۲۰ میلیارد مترمکعب از آب‌های کشور غارت می‌شود.
 ولی‌الله افخمی‌راد  با بیان اینکه از عملکردم در سازمان توسعه تجارت سربلند هستم در مراسم تودیع خود از تداوم مثبت تراز تجاری کشور در ۵ ماه نخست امسال گفت و افزود: اکنون صادرات 75/1 میلیارد دلار از واردات پیشی گرفته است.
 پیروز حناچی، معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اثر بلندمرتبه‌سازی در منطقه ۲۲ بر آلودگی هوای تهران گفت: مطالعات علمی نشان داده بلندمرتبه‌سازی جریان باد زیر ۱۰ متر را مختل می‌کند که برای ساکنان اطراف این ساختمان‌ها مشکل‌ساز می‌شود.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازوکار سهام‌عدالت از ابتدا اشتباه بود و معلوم نبود چه ساختاری دارد، گفت: سهام عدالت در حال تبدیل شدن به قانون است و باید این سهام براساس عدالت توزیع شود.
 رئیس مرکز ملی فرش ایران از سهم ۲۷ درصدی ایران از تجارت فرش دستباف جهان خبر داد.
 


Page Generated in 0/0058 sec