printlogo


کد خبر: 162744تاریخ: 1395/6/7 00:00
اخبار

عابدزاده: پول خواستن عجیب نیست
دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی فوتبال گفت: اگر قرار باشد در مسابقه‌ای حضور پیدا کنم و اعتبارم را وسط بگذارم قطعا باید یک چیزی هم به دست بیاورم و این اصلا چیز غیرمعمولی نیست. احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با کاپ، در واکنش به اظهاراتی مبنی بر اینکه عابدزاده 100 میلیون تومان برای حضور در دیدار ستارگان پول درخواست کرده، اظهار داشت: من اشخاصی که می‌گویید را نمی‌شناسم. در واقع این سیاهی‌لشکر‌های سینمای ایران را نمی‌شناسم. آنها در حدی نیستند که درباره من حرف بزنند. فکر می‌کنم تقصیر رسانه‌هاست که به این افراد بیشتر از حدشان بها می‌دهند. هر فردی باید حد خودش را رعایت کند. وی همچنین افزود: اگر واقعا مدرکی دارند که من 100 میلیون برای حضور در این بازی درخواست کردم ارائه کنند. اگر هم مدرکی ندارند دهان‌شان را ببندند. اگر قرار باشد در مسابقه‌ای حضور پیدا کنم و اعتبارم را وسط بگذارم قطعا باید یک چیزی هم به دست بیاورم و این اصلا چیز غیرمعمولی نیست.

رونالدو بازی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد
مهاجم تیم‌ملی پرتغال هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رهایی نیافته و نمی‌تواند تیم‌ملی کشورش را در بازی با جبل‌الطارق در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ همراهی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، «کریستیانو رونالدو» از آخرین بازی تیم‌ملی کشورش در دیدار پایانی یورو ۲۰۱۶ هنوز نتوانسته به میدان بازگردد، با این حال در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کرد. بر پایه گزارش دیلی‌میل، رونالدو در مراسمی که بالاتر از آنتونی گریزمان و گرت بیل به عنوان برترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد، شاهد هم‌گروهی رئال‌مادرید با دورتموند، لژیا ورشو و اسپورتینگ لیسبون بود. رونالدو در بازی پرتغال با جبل‌الطارق که اول سپتامبر (۱۱ شهریور) برگزار می‌شود غایب است. فرناندو سانتوس، سرمربی تیم فوتبال پرتغال، به جای رونالدو  از «ادر» و «رافا سیلوا» در خط حمله تیمش در این بازی استفاده می‌کند.

گل 14 میلیون یورویی سردار  برای روستوف!
روستوف با حضور در لیگ قهرمانان اروپا 14 میلیون یورو به عنوان پاداش از یوفا دریافت خواهد کرد تا از خطر ورشکستگی نجات یابد. به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس‌آنلاین روسیه، روستوف توانست با درخشش بازیکنان ایرانی خود در نهایت مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کند. درخشش آزمون در بازی با آژاکس در دور برگشت لیگ قهرمانان سبب شد روستوف با کنار زدن آژاکس به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد. طبق قوانین جدیدی که برای رقابت‌های باشگاهی وضع شده است، مبلغ 4/14 میلیون یورو به این تیم روسیه‌ پرداخت خواهد شد. این در حالی است که اگر روستوف از لیگ قهرمانان حذف شود نیز چنین مبلغی به این تیم پرداخت می‌شود و در صورت صعود به مرحله بعد، مبلغ ۶ میلیون یورو به مبلغ قبلی اضافه خواهد شد. روستوف در
یکی، دو سال گذشته درگیر مشکلات مالی زیادی بوده است و حتی شکایت‌های زیادی نیز از این تیم صورت گرفته است به طوری که زمزمه‌های ورشکستگی این تیم روسی نیز شنیده شده بود. با این حال گل ارزشمند آزمون و صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا باعث خواهد شد به وضعیت مالی این باشگاه سروسامانی داده شود.

پرچم‌ فلسطین این بار در دست فرانسوی‌ها
هواداران سن اتین با در دست داشتن پرچم فلسطین انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند. به نقل از elsport، به نظر می‌رسد انزجار از صهیونیست‌ها به فوتبال هم کشیده شده است و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینی‌های مظلوم، داد جهانیان را در آورده است. در دیدار
سن اتین برابر پیتار گروزالم نماینده رژیم اشغالگر قدس که در لیگ اروپا انجام شد، هواداران تیم فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین انزجار خود را از صهیونیست‌ها نشان دادند. چند روز پیش هم هواداران سلتیک چنین برخوردی با نماینده رژیم اشغالگر قدس داشتند.
 


Page Generated in 0/0077 sec