printlogo


کد خبر: 162757تاریخ: 1395/6/7 00:00
کوتاه و گویا

  رضا عبدی، رئیس چهارمین همایش و نمایشگاه سالانه استاندارد و ایمنی جرثقیل‌ها، لیفتراک‌ها، تجهیزات باربرداری و صنایع وابسته، یکی از اهداف اصلی همایش‌های ملی سالانه لیفتینگ ایران را انتقال تجربیات عملی افراد دانست و افزود: 1200 جرثقیل برجی در ساختمان‌های تهران و 3 هزار دستگاه جرثقیل برجی در سراسر کشور نصب است.
  فرزین سلیمان‌زاده، رئیس کمیته اورولوژیست‌های جوان در حاشیه برگزاری نوزدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران گفت: سرطان پروستات با امید به زندگی رابطه مستقیمی دارد و هرچه سن جامعه بیشتر شود خطر ابتلا به این بیماری افزایش می‌یابد. همچنین حسین جمشیدیان، متخصص اورولوژی، در اختتامیه کنگره سالانه انجمن اورولوژی ایران بیان داشت: سرطان مثانه یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های دستگاه ادراری است و شیمی‌درمانی قبل از جراحی مثانه حدود
7 تا 15 درصد به زنده ماندن بیمار کمک می‌کند.
  اولین کاروان از دهمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور ولایت شهرداری تهران، از منطقه 20 و با همت باغ‌موزه دفاع‌مقدس و در راستای ترویج فرهنگ مقاومت راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شد.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از اجرای عملیات ضربتی جمع‌آوری متکدیان در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با هدف برقراری نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان اجرا می‌شود.
  امیرحسن جعفری‌ورامینی، معاون توسعه و پایش ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نشست تخصصی نظام مدیریت محیط‌زیست، با اشاره به افزایش جمعیت کلانشهر تهران و پیامدهای آن اظهارداشت: تمام اهداف مدیریت شهری در جهت بهبود و افزایش رفاه و آسایش شهروندان و  همگام کردن اقدامات با محیط‌زیست است.
  سیدرضا تربت‌جو، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 با اشاره به اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر و تقاطع‌های سطح منطقه از اجرای این عملیات در  خیابان افسری‌آذر، تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و خیابان پیروزی، تقاطع قره‌یاضی خبر داد. همچنین به گفته اسماعیل عربلو،  معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری  منطقه13  طرح جهادی جمع‌آوری کارتنخواب‌ها و معتادان متجاهر در این منطقه اجرا می‌شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec