printlogo


کد خبر: 162760تاریخ: 1395/6/7 00:00
اخبار

رحماندوست در بازدید از نمایشگاه «ایران‌نوشت» مطرح کرد
نوشت‌افزار ایرانی در هویت‌سازی کودکان تأثیر دارد
مصطفی رحماندوست، شاعر کودک گفت: نباید تولیدکنندگان به دولت وابسته باشند و باید اتکای آنها به مردم و بازار باشد تا بتوانند در این صنعت و وضعیت بازار موفق شوند. رحماندوست در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» گفت: تولید نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی باید مدت‌ها قبل از اینکه بچه‌ها به تصاویر و  شخصیت‌های غربی عادت کنند شروع به کار می‌کرد و امروز نیز باید تلاش کرد که تصاویر و عکس‌های مربوط به ایران بیشتر شود. به گزارش فارس، وی با ابراز خرسندی از تولید محصولات ایرانی و داخلی در حوزه نوشت افزار، افزود: بسیاری از محصولات تولید شده مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و موجب تقویت باورهای خانوادگی شده و کسانی نیز هستند که اعتقادات ایرانی و بومی دارند و علاقه‌ای به استفاده از محصولاتی که با فرهنگ آنها سازگار نیست، ندارند و اگر این حرکت ادامه پیدا کند در هویت‌سازی کودکان نیز تاثیر دارد.

پخش مجموعه «داستان یک پایان» درباره تاریخ منافقین
مجموعه مستند «داستان یک پایان» مروری بر تاریخ 50 ساله گروهک منافقین روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود. این مستند که از شب گذشته پخش آن آغاز شده است، تا پنجشنبه 11 شهریورماه ساعت  20:05 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این مجموعه با نگارش و کارگردانی علیرضا خوشنویس و عبدالمهدی آگاه‌منش در 6 قسمت آماده پخش شده و با عناوینی چون «شروع نافرجام»، «افتادن نقاب»، «لشکرکشی تا کمینگاه»، «تولد یک فرقه»، «اسیر در زنجیر دروغ» و «پایان یک رؤیا» به بررسی گروهک منافقین و تعامل رجوی با دشمنان می‌پردازد.

فروش ۳۰ میلیاردی فرش‌های ایرانی در حراج ملی
حراج فرش‌های ایرانی در «نخستین حراج تخصصی فرش در ایران» به ۳۰ میلیارد و ۳۹۱ میلیون تومان رسید.  به گزارش «وطن امروز»، خانه حراج ملی در سومین دوره از برگزاری این رویداد هنری، «نخستین حراج تخصصی فرش در ایران» را در مرکز خانه همایش تهران برگزار کرد که در آن فروش فرش‌های ایرانی به ۳۰ میلیارد و 391 میلیون تومان رسید. این حراج با حضور هنرپیشگانی از جمله داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، مهتاب کرامتی و اجرای احمد نجفی و همچنین حضور سفیر انگلیس و ترکیه آغاز به‌کار کرد. در این حراج کمترین قیمت به فرش «نگارستان»، با قیمت 6 میلیون تومان و بیشترین قیمت به فرش «بهشت ایرانی» با قیمت 15 میلیارد اختصاص داشت.

آغاز پویش «پنجشنبه‌‌های کاغذی» در «کتاب باز»
پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه تلویزیونی «کتاب باز» با اشاره به این برنامه گفت: برنامه «کتاب باز» برنامه خوبی است و فضای خوبی دارد. این برنامه و دکور و اجرای امیرحسین صدیق را دوست داشتم و با دیدن این برنامه گاهی خجالت کشیدم چرا کمتر کتاب می‌خوانم. به گزارش فارس، وی به مساله کتابخوانی و راه‌های نهادینه کردن آن میان مردم اشاره کرد و گفت: برای کتابخوان شدن باید به یکدیگر قول مستمر و پیوسته دهیم، از این کارهای ناگهانی استقبال نمی‌کنم ولی با قول دادن به خودمان می‌توانیم یک کار را ادامه‌دار کنیم. وی افزود: فضای مجازی بستری مناسب برای این اتفاقات است و مثلا یک روز در هفته را مشخص کنیم و آن روز را کتاب بخوانیم؛ مثلا پنجشنبه‌ها که فردای آن نیز تعطیل است روز مناسبی برای خواندن است و افراد تلاش کنند این روز را به خواندن اختصاص دهند. «پنجشنبه‌های کاغذی» عنوان این قول باشد و به واسطه آن به یکدیگر کتاب معرفی کنیم و حتی می‌شود در آن روز به یکدیگر کتاب هدیه داد.

تقدیر دختر شهید عماد مغنیه از سازندگان نماهنگ «ایستاده‌ایم»
فاطمه مغنیه، دختر شهید عماد مغنیه در تقدیر از نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» نوشت: «ما به این نوع آثار و تولیدات خلق‌شده حرفه‌ای و با محتوا افتخار می‌کنیم و معتقدیم رویارویی واقعی با جنگ نرم در این آثار تجلی پیدا می‌کند. زیرا شما توانستید با این کار پربرکت، فناوری و توانمندی‌ها را جهت تجسم مفاهیم عمیق انقلاب که همچنان خلاف طرح‌های استکبار جهانی با ایمان و جهاد فرزندانش ادامه دارد، به منصه ظهور برسانید. کما اینکه کار شما در ارائه تولیدات فاخر و جدید همچون تولید این کلیپ، یک دستاورد به شمار می‌رود».
 


Page Generated in 0/0058 sec