printlogo


کد خبر: 162785تاریخ: 1395/6/7 00:00
اخبار

مخالفت با شورای نگهبان  مخالفت با نظام است
عضو مجلس خبرگان رهبری می‌گوید هرکس با شورای نگهبان مخالفت کند، با نظام مخالف است. آیت‌الله محمد مومن در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اولین و آخرین برنامه و هدف دشمن، تضعیف رهبری نظام است، تاکید کرد: دشمن هر نهادی که موجب تثبیت نظام می‌شود را تخریب و تضعیف می‌کند که یکی از آنها شورای نگهبان است؛ دشمن بعد از رهبری، هر نهاد و فردی که در تثیبت نظام موثر است را تضعیف می‌کند. وی افزود: دشمن شورای نگهبان را تخریب می‌کند زیرا شورای نگهبان نهادی است که صلاحیت رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس را تایید می‌کند و نظارت استصوابی دارد.  عضو شورای نگهبان با اشاره به تخریب‌‌هایی که علیه آیت‌الله جنتی صورت می‌گیرد، گفت: آیت‌الله جنتی سال‌‌هاست وقت خودش را صرف شورای نگهبان می‌کند؛ دشمن دبیر شورای نگهبان را تخریب می‌کند زیرا موثر است. وی با تاکید بر اینکه مخالفان نفهم داخلی، علیه شورای نگهبان و دبیر آن حرف می‌زنند، تصریح کرد: شورای نگهبان به این حرف‌ها توجهی ندارد و مقابل همه خلاف‌ها ایستاده است؛ شورای نگهبان به خاطر دوستی کسی را برای ریاست‌جمهوری تایید نکرده و نمی‌کند چون تنها به وظیفه الهی خود عمل می‌کند. عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به تلاش دشمن برای رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح در انتخابات خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن این 3 بزرگوار را شناخته و می‌داند اینها به درد بخور هستند؛ به همین خاطر است که به اینها انگ می‌زد؛ رسانه انگلیسی برای رای نیاوردن اینها تلاش کرد اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، رای نیاوردن آیات یزدی و مصباح برای مجلس خبرگان خسارت است.

هنوز در بیت منتظری عده‌ای به منافقین کمک می‌کنند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هنوز در بیت منتظری که با امام(ره) درافتاد و ایشان تقاضای مرگ خود را از خدا کرد، کسانی هستند که به منافقین کمک می‌کنند. به گزارش فارس، آیت‌الله محمدی‌ری‌شهری با اشاره به انتشار فایل صوتی از حسینعلی منتظری گفت: این نواری که اخیرا در سایت رسمی آقای منتظری، منتشر شد، مطالبی است که ایشان به صورت محرمانه در سال ۶۷ با چند تن از قضات مطرح کرده و اکنون در شرایطی که منافقین در بدترین و ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارند و دست به دست آل‌سعود مفلوک دادند تا با همپیمانی نفاق و وهابیت به نظام اسلامی ضربه بزنند، این نوار منتشر می‌شود. وی اظهار داشت: گردانندگان این سایت باید به این سوال پاسخ دهند: اگر این دفتر با جریان منافقین ارتباط ندارد و نفوذی‌های منافقین در این دفتر رسوخ نکرده‌اند، چرا در شرایطی که نفاق با وهابیت کودک‌کش همپیمان شده است برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی که سال ۶۷ ضبط شده را در فضای کنونی منتشر می‌کنند و انتشار آن پس از این مدت با چه هدفی غیر از ضربه زدن به نظام اسلامی، تطهیر منافقین و انتقام‌گیری از امام راحل صورت گرفته است؟ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌ حسنی علیه‌السلام تصریح کرد: دست‌هایی در داخل به کمک این منافقین روسیاه آمده برای تطهیر این جنایتکارانی که به هیچ وجه قابل تطهیر نیستند و برای انتقام گرفتن از حضرت امام راحل و به تعبیر رهبر معظم انقلاب خدشه‌دار کردن چهره نورانی امام راحل که خدشه‌پذیر نیست تلاش می‌کنند.


تهیه اولین گزارش برجامی مجلس تا پایان شهریور
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه گزارش روند اجرای برجام در کمیسیون متبوع خود تا آخر شهریور خبر داد. علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تدوین گزارش روند اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون در حال تهیه این گزارش هستند. وی ادامه داد: در همین راستا اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بتازگی از تاسیسات هسته‌ای کشور بازدید داشته‌اند تا از نزدیک در جریان روند اجرای برجام و تعهدات ایران در این زمینه قرار بگیرند. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به زمان تهیه اولین گزارش برجامی در این کمیسیون گفت: این گزارش اواخر شهریور نهایی و در یکی از جلسات پارلمان قرائت می‌شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec