printlogo


کد خبر: 162810تاریخ: 1395/6/8 00:00
اخبار

گاف جدید گودرزی آقای وزیر، المپیک را دنبال کردید؟
وزیر ورزش و جوانان اصرار عجیبی به گفتن حرف‌های غلط دارد. محمود گودرزی که صحبت‌هایش درباره سقف ورزش ایران در المپیک و کافی بودن ۴ مدال، سوژه طنز شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرد، این بار در حاشیه بازدید از اردوی تیم والیبال نشسته بانوان، یک سوژه طنز دیگر ساخت. آن طور که فارس گزارش داده او درباره اینکه گفته می‌شود قرار است به مجتبی عابدینی در حد مدال‌آوران المپیک پاداش داده شود، گفت: از ایشان قدردانی خواهد شد اما اگر قرار است حد آن را شما تشخیص دهید که لطفا آن را اعمال کنید! نفرات دیگری هم در ریو بوده‌اند که چهارم شدند و ممکن است آنها هم نگران باشند که چرا به آنها در حد قهرمانان پاداش تعلق نمی‌گیرد اما این مساله شورایی تصمیم‌گیری می‌شود و ما کمیته‌ای داریم که آن را بررسی می‌کنیم. اینکه وزیر ورزش معتقد نیست باید به یکی از مهم‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران در المپیک توجه بیشتری شود و پاداشی در شأن او پرداخت شود، تنها نکته عجیب این صحبت‌ها نیست. نکته عجیب و خنده‌دار اینجاست که جز کاپیتان تیم شمشیربازی هیچ ورزشکار ایرانی دیگری به مقام چهارم المپیک ریو نرسیده است. 
 
انتقاد عجیب عربستان
داور ژاپنی روی جلد کتاب فیفا چه می‌کند!
جلد اصلی آخرین کتاب منتشر شده قوانین فیفا به تصویر داوران آسیایی متشکل از علیرضا فغانی (ایران) و یوشی نیشیمورا (ژاپن) اختصاص یافته است. در این میان سایت ورزشی الکبار عربستان با انتقاد از انتشار تصویر داوران آسیایی نوشته است: هواداران تیم الهلال به این موضوع فکر می‌کنند که چگونه فیفا حاضر شده تصویر یوشی نیشیمورا را روی جلد کتاب قوانین چاپ کند. داوری که اشتباهات تاثیرگذار و جدی علیه تیم الهلال در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ریاض برابر تیم سیدنی استرالیا در سال 2014 میلادی داشته است.  این سایت عربستانی در ادامه این خبر تاکید کرد یوشی نیشیمورا مورد غضب هواداران تیم الهلال قرار دارد و انتشار تصویر او روی جلد کتاب قوانین فیفا این عصبانیت را بیشتر کرده است. 
 
یک مسؤول ورزشی ایران  در برزیل بازداشت شد
یک منبع آگاه در برزیل روز شنبه خبر داد «پلیس این کشور یکی از مسؤولان ورزش ایران را در ریودوژانیرو بازداشت کرده است». وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در برزیل گفت: این فرد نایب رئیس یکی از انجمن‌های ورزشی ایران است که پلیس برزیل، وی را به اتهام سرقت از یک فروشگاه برای مدتی بازداشت کرد.  این منبع آگاه که حاضر به افشای نامش در خبر نبود، گفت: این فرد در حال حاضر به قید ضمانت آزاد است اما گذرنامه‌اش در اختیار پلیس برزیل قرار دارد و تا زمان تشکیل جلسه دادگاه اجازه خروج از این کشور را ندارد. وی افزود: این فرد تلاش داشت وسایلی را بدون پرداخت هزینه آن از فروشگاهی در شهر ریودوژانیرو خارج کند که توسط پلیس منطقه «کوپاکابانا» در جنوب شهر ریودوژانیرو بازداشت شد. این فرد سرپرستی یک تیم ورزشی ایران را عهده‌دار است. این تیم ورزشی در حال حاضر برای شرکت در یک رقابت بین‌المللی در شهر ریودوژانیروی برزیل مستقر است. 
 
مجتبی عابدینی: حرف وزیر دلم را شکست
شمشیرباز تیم‌ملی اسلحه سابر ایران، گفت: من هیچ وقت حرف از پاداش نزده و نخواهم زد اما حرف وزیر ورزش و جوانان درباره اهدای پاداش به من، دلم را شکست. مجتبی عابدینی اظهار کرد: حرف وزیر محترم ورزش و جوانان دل من را شکست. اصلا دوست ندارم صحبتی از پاداش انجام بدهم. همه چیز را به مردم و مسؤولان واگذار کردم. سابریست تیم‌ملی شمشیربازی ایران در پایان گفت‌: مدتی استراحت می‌کنم تا از لحاظ روحی- روانی آماده شوم. باید المپیک را فراموش کنم. شب‌ها هنوز کابوس می‌بینم و هنوز هم مریضم و از شدت ناراحتی صدایم گرفته است. به محض اینکه روحیه‌ام خوب شود تمرینات را شروع می‌کنم. حفظ رنکینگ جهانی برایم خیلی مهم است و باید بخوبی خودم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنم. 
 
بردیف دوباره سرمربی یاران آزمون و عزت‌اللهی می‌شود
سرمربی مستعفی تیم روستوف روسیه دوباره عهده‌دار این سمت خواهد شد. سایت نووچرکاسک روسیه در خبری فوری به نقل از یک منبع معتبر اعلام کرد قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی روستوف دوباره هدایت این تیم را در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان اروپا برعهده خواهد گرفت. 

Page Generated in 0/0051 sec