printlogo


کد خبر: 162829تاریخ: 1395/6/8 00:00
کوتاه‌و گویا

 
  سردار محسن انصاری، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان بیان داشت: مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در سراسر کشور تاکنون با صرف هزینه 400 میلیارد تومان، 
67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و تا 2 سال آینده به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از راه‌اندازی و استقرار دفتر خدمات نوسازی در بافت فرسوده روستای کن واقع در منطقه 5 خبر داد.
  به گفته رضا قمرزاده، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های کانون براساس ظرفیت‌های بومی و نظر کارشناسان ستادی استان‌ها طراحی و اجرا می‌شود.
  محمدجواد فتحی، نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه توزیع فضاهای فرهنگی شکاف شمال و جنوب در سطح شهر را از بین می‌برد، گفت: مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران می‌تواند منجر به تولید ثروت در جنوب شهر شود.
  نمایش و نقد فیلم مستند «فرشتگان آلوده‌صورت» با حضور حمیدرضا صدر کارشناس و منتقد فیلم  و معصومه لطفی مسؤول انجمن سینمای شهرری در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
  چهاردهمین جشنواره «یاد یار مهربان» با هدف افزایش علاقه به مطالعه و بالا بردن سرانه مطالعه در بین دانش‌آموزان شهر تهران به همت موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در مهرماه برگزار می‌شود.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرداری منطقه 9 به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: شهرداری تهران اعزام کاروان‌های راهیان نور را به منزله یک کار بزرگ و ارزشمند فرهنگی در دستور کار خود قرار داده است تا علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا روحیه جهادی و ایثارگری همچنان تداوم یابد.
  محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات خانگی (زیورآلات و عروسک) ویژه مناطق بیست‌ودوگانه تهران در زیرگذر فرهنگی تئاتر شهر خبر داد.
  مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره برنامه‌های مدیریت شهری برای توسعه حمل‌ونقل عمومی پایتخت با محوریت حمل‌ونقل ریلی عنوان کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌های گسترده در تلاشیم تا سال 1404، سهم حمل‌ونقل همگانی در جابه‌جایی‌های کلانشهر تهران را به 75 درصد برسانیم.
  مژده مزیدی، دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق از برگزاری این کنگره به همت انجمن آترواسکلروز ایران خبر داد و افزود: این کنگره در تاریخ 23 لغایت
26 شهریورماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0/0057 sec