printlogo


کد خبر: 162846تاریخ: 1395/6/8 00:00
اخبار

افتتاح پارک ملارد ویلای جنوبی
به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ملارد و با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای قشلاق، پارک ملارد ویلای جنوبی (قشلاق) افتتاح شد. 
در راستای زیباسازی سطح شهر و توسعه سرانه فضای سبز موجود به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ملارد و با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای قشلاق، پارک ملارد ویلای جنوبی (قشلاق) افتتاح شد. این پارک در چهارراه ملارد- ملارد ویلای جنوبی- فلکه دوم  واقع شده است. مساحت این پارک حدود 10 هزار متر مربع است.  
 
 
اشتغالزایی 500 هزار نفری با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی
موفقیت هر مجموعه‌ای در گرو توجه ویژه به کیفیت تولید و ارائه خدمات با هدف رضایتمندی مشتری است. شهره موسوی، مدیرعامل نخستین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران، در حاشیه پنجمین سالگرد صدور نخستین مجوز بازاریابی این شرکت که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ کرده است، رضایتمندی مشتری و فروش اخلاق‌مدارانه را سبب پیشرفت هر مجموعه‌ای دانست و گفت: انتخاب کالاهای مناسب و عرضه آن با سود منطقی برای بازاریابان مهم‌ترین خصوصیاتی است که سبب رونق کسب و کار می‌شود. وی افزود: در پی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و تولید ملی تاکنون این مجموعه توانست در حوزه اشتغالزایی حدود 500 هزار نفر از جوانان این مرز و بوم را مورد پوشش خود قرار دهد. وی در ادامه از راه‌اندازی دانشگاه بادران خبر داد و گفت: مهم‌ترین ویژگی هر بنگاه اقتصادی التزام به قانون و مقررات است و هر مجموعه باید بیش از هرچیز بر فروش اخلاق‌مدارانه خود کار کند. موسوی در ادامه صادرات به کشورهای دیگر را از اولویت‌های این مجموعه دانست و گفت: با توجه به چشم‌انداز‌های مجموعه قرار است شعبه‌های مختلفی را در کشور‌های دیگر راه‌اندازی کنیم. پنجمین سالگرد صدور نخستین مجوز بازاریابی شبکه‌ای در ایران به نام شرکت بادران گستران، با رونمایی از تمبر این مجموعه با حضور معاون اداره پست کشور و سخنرانی امام‌جمعه کرج به کار خود پایان داد.

Page Generated in 0/0054 sec