printlogo


کد خبر: 162871تاریخ: 1395/6/9 00:00
اخبار

معاون سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران خبر داد
اجرای ویژه برنامه «آب و آیینه» در روز ازدواج
سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه «آب و آیینه» را به عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره تابستانی با محوریت تکریم خانواده اجرا می‌کند. به گزارش «وطن امروز» حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، از برگزاری ویژه‌برنامه «آب و آیینه» خبر داد و گفت: در این طرح همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، ۱۳ شهریورماه، جشنی برای خانواده‌هایی که یک سال، ۲۵ سال و ۵۰ سال از زندگی مشترک‌شان گذشته است، برگزار خواهد شد. ناصری‌پور تصریح کرد: خانواده به عنوان یکی از مهم‌ترین رکن‌های جامعه است که ارتقای جایگاه و تحکیم بنیان آن، بسیار سفارش شده و اجرای طرح «آب و آیینه» گامی در جهت تکریم خانواده است. معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری با تاکید بر اینکه هدف از این طرح تحکیم زندگی مشترک و گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی است، افزود: در طرح «آب و آیینه» برای ۲۰ زوج سال اولی، ۱۰ زوجی که ۲۵ سال از زندگی مشترک‌شان گذشته و ۱۰ زوج که ۵۰ سال از زندگی مشترک‌شان گذشته است، به صورت جداگانه ویژه‌برنامه‌ای در یکی از فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود. به گفته ناصری‌پور خانواده‌هایی که یک،
۲۵ یا ۵۰ سال از زندگی مشترک‌شان گذشته است می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۱۰ شهریورماه به فرهنگسراهای محل سکونت خود مراجعه کنند.


دستگیری 34 زن و مرد در یک خانه فساد مجلل
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 34 زن و مرد در یک پارتی شبانه خبر داد. دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اعلام این خبر به میزان گفت: اطلاعاتی از سوی ماموران انتظامی استان کرمان مبنی بر اینکه 2 برادر با سوءاستفاده از ثروت و امول خود منزل بزرگ و مجلل‌شان را در قلب شهر به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرائم دیگر تبدیل کرده‌اند، دریافت شد. وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی خبر و صحت آن ماموران نیروی انتظامی با حکم صادره از سوی معاونت دادسرا با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و 34 زن و مرد را در حال سرو مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی و اعمال خلاف شرع و قانون دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس منتقل کردند. دادستان کرمان خاطرنشان کرد: در این زمینه 12 دستگاه انواع خودروی  گرانقیمت و مشروبات الکلی خارجی از متهمان کشف و توقیف و مکان برپایی افعال مجرمانه نیز پلمب شد، همچنین متهمان به اتهام شرب‌خمر، ایجاد مزاحمت برای اهالی محل، ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی و اتهامات دیگر با قرار قانونی در بازداشت بسر می‌برند.

کشف و ضبط 100 کانتینر کالای قاچاق
۱۰۰ کانتینر کاغذ دیواری قاچاق در 2 استان هرمزگان و تهران کشف و ضبط شد. قاسم خورشیدی، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به کشف یک محموله بزرگ  کاغذ دیواری‌ قاچاق در استان‌های تهران و هرمزگان، بیان داشت: به دنبال تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشف سرنخ‌های اولیه این محموله بزرگ در استان هرمزگان، پرونده‌ای به این منظور تشکیل شد که در ادامه اقدامات اطلاعاتی انجام شده، این سربازان گمنام موفق شدند به عنوان پیگیری ابتدایی این سرنخ، چند دستگاه کانتینر حاوی کاغذ دیواری قاچاق را کشف و ضبط کنند. وی به تسنیم عنوان کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، دستگاه‌های کاشف موفق شدند حدود 100 دستگاه کانتینر کاغذ دیواری قاچاق را کشف و ضبط کنند. سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده، 3 انبار بزرگ در تهران نیز شناسایی شد که با هماهنگی دستگاه قضایی، در بازرسی از این انبارها 40 کانتینر کاغذ دیواری قاچاق کشف شد. به گفته خورشیدی، ارزش این محموله بیش از 50 میلیارد تومان بوده که در اختیار مرجع قضایی قرار دارد.


Page Generated in 0/0055 sec